سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
بیوگرافی

بیوگرافی بازیگر سریال خانم فضیلت و دختراش ، آلپ ناوروز (alp navruz) :

 به گزارش نسیم ورد : آلپ ناوروز (alp navruz) متولد سال 1992/02/02 و در استانبول به دنیا امده است . آلپ ناوروز (alp navruz) اکنون ۲۵ سال دارد . قد آلپ ناوروز (alp navruz) ۱.۸۵ متر و ۸۰ کیلو می باشد . رنگ چشمای آلپ ناوروز (alp navruz) قهوه ای می باشد . آلپ ناوروز (alp navruz) در دانشگاه رشته بازیگری خوانده . باید به اطلاع رسانید آلپ ناوروز (alp navruz) دوس دختری ندارد . آلپ ناوروز (alp navruz) مدل بود و بیشتر در این کار مشغول بوده که بعدا با بازی در فیلم سینمایی ceberrut وارد دنیای بازیگری شد . آلپ ناوروز (alp navruz) بعدا در سریال دوستان خوب هستن (arkadaşlar iyidir) نقش افرینی کرد . و باید به اطلاع رسانید اون چند قسمت به عنوان بازیگر مهمان در سریال عشق حرف حالیش نمیشه (aşk laftan anlamaz ) نقش افرینی کرد .

آلپ ناوروز (alp navruz) اکنون در سریال خانم فضیلت و دختراش که از شبکه ایستار در حال پخش بود و در حال حاضر فصل اول آن پایان یافته و از شهریور فصل جدید آن شروع میشه ، نقش پسری به اسم سینان sinan رو بازی می کند .

عکس های از آلپ ناوروز (alp navruz) :

برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا