سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر

سم نیل فاش کرد: درمان نمیشم!/ آماده ی مرگم!

سم نیل بازیگر دنیای ژوراسیک در جدیدترین مصاحبه خود با استرالیا استوری اعلام کرد روند درمان بیماری او بی نتیجه بوده است و ناامید شده است.

پزشکان برای وی یک داروی ضد سرطان نایاب استفاده کرده بودند که هر 2هفته یکبار نیاز به یکبار تزریق داشته است و 12 ماه این روند ادامه داشته است اما کادر درمان به وی اطلاع دادند این دارو تاثیرگذاری خود را از دست داده است.

این بازیگر مشهور به نشریه استرالیایی گفت:

من مبتلا به سرطان شده ام و این بیماری از کنترل خارج شده است و به همین دلیل دیگر تلاشی برای مبارزه نمی کنم.

سم نیل ابتدا سه ماه شیمی درماتی میشد اما بعد مدتی از آن داروی نایاب برایش استفاده و تجویز کردند که واکنش بدنش به این تزریق ها باعث شده بود دچار افسردگی شود اما امیدش را برای زنده ماندن باقی گذاشته شده بود.

وی ادامه داد که از مرگ رهاسی ندارد و برای مرگ آماده است اما فکرخداحافظی از بازیگری برایش ترسناک است.

در گفتگو با گاردین هم گفته بود از مرگ ترسی ندارد و انتظارش را می کشد اما این موضوع اذیتم می کند که میخوام بیشتر زنده باشم تا نوه های کوچکی را دارم ببینم که بزرگ می شوند. میخواهم به ثمر رسیدنشان را ببینم و اگرنه مرگ اهمیتی ندارد.

سم نیل بازیگر، تهیه‌کننده، کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون نیوزیلندی می باشد.

از آثار و موفقیت او می توان به بازی در دنیای ژوراسیک،فیلم «پیانو» جین کمپیون ،در مینی‌سریال «مریلین» نامزد گلدن گلوب و جایزه امی شد و نامزدی گلدن گلوب را برای بازی در «یک نفر در برابر باد» کسب نمود .

او همچنین از بازیگران سریال معروف «پیکی بلایندرز»می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا