سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لاندن بارکر درباره سوء مصرف الکل و مبارزه با سلامت روان صحبت می کند

لاندن بارکر در مورد مشکلات سلامت روان و غیرواقعی شدن خود صادق است.

این نوازنده 20 ساله با واقعیت‌زدایی دست و پنجه نرم کرده است، اختلالی که باعث می‌شود فرد از افکار و بدنش احساس جدایی کند و همه چیز با الکل شروع شد.

او به People گفت: «این در ابتدا با یک عادت بد با الکل شروع شد. من از آن سوء استفاده می کردم ، افتضاح بود، و من با افزایش OCD، ADHD و اضطراب شدید روبرو شدم،  در حالی که احساس می کردم در یک بازی ویدیویی هستم. من تمام زندگی ام را از طریق یک صفحه فیلم تماشا می کردم. صادقانه بگویم که افتضاح بود. من همیشه دوست دارم آگاهی در مورد خودکشی را گسترش دهم و در مورد آن صحبت کنم»

لاندن افزود: «احساس می‌کنم اگر آن را در درونتون نگه دارید، خیلی سخت‌تر می‌شود، و احساس می‌کنم همه پیام‌هایی که وقتی در مورد آن پست کردم، به من احساس بهتری دادند.» .

خواننده «Friends With Your EX» خاطرنشان می کند که او هنوز با OCD، ADHD و اضطراب سروکار دارد و این جدایی چیزی است که باعث سوء مصرف الکل شده است.

او می‌گوید: «من همیشه با OCD، ADHD و اضطراب دست و پنجه نرم کرده‌ام، اما بله، گسستگی  سال گذشته مانند یک کامیون به من ضربه زد و این  وحشتناک‌ترین تجربه بود.»

یک سال پیش ضربه مغزی باعث شد که الکل را ترک کند، و حالا او می گوید: «فکر می کنم صد درصد برای من مهمه که دوباره آن را به عادت تبدیل نکنم.من همیشه به خودم می گویم، الان فقط در مناسبت های خاص مشروب می خورم. من  از همه چیز دور می شوم.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا