سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

هری استایلز تاریخ انتشار آلبوم جدیدش «خانه هری» را اعلام کرد.

موسیقی جدید هری استایلز در راه است! این خواننده محبوب چهارشنبه اعلام کرد که آلبوم جدیدش به نام خانه هری در 20 می منتشر می شود. این آلبوم شامل 13 آهنگ است!

استایلز همچنین آنچه را که به نظر می رسد جلد آلبومش باشد در اینستاگرام  به اشتراک گذاشت. در این عکس، هنرمند برنده جایزه گرمی روی سقف اتاقی  که وارونه شده ایستاده است. یک کاناپه، یک میز، صندلی و آینه بالای استایلز آویزانه , او که شلوار جین گشاد و بلوز یقه سفید پوشیده ، متفکرانه به موقعیتی که در آن قرار گرفته فکر می کند.

علاوه بر جلد آلبوم، استایلز یک تیزر  از آلبومش منتشر کرد. این کلیپ 40 ثانیه‌ای لحظاتی از استایلز در تور را مرور می‌کند، قبل از اینکه خواننده با همان لباسی که روی جلد آلبوم خانه هری  دیده شود, روی صحنه‌ای در یک تئاتر خالی می رود.
هری به تازگی تور جهانیش را  به پایان رسانده است و این سومین آلبومیه که او از زمان ترک گروه وان دایرکشن در سال 2016 منتشر کرده است.

اعلام این خبر استایلز تنها چند روز پس از آن منتشر شد که ET گزارشی از وضعیت رابطه استایلز و اولیویا وایلد دریافت کرد.

منبعی به ET گفت که هری و کارگردان وایلد رابطه قوی با هم دارند و در رابطه‌شان شاد و مطمئن‌ هستند ,این منبع گفت: “آنها به خوبی از مرحله “شکست” و شیفتگی گذشته اند و شرکای محکمی هستند. آنها رابطه واقعی با هم دارند.”

منبع این دو نفر که از سال 2021 با هم قرار دارند،گفت: «در حالی که  آنها برنامه‌های پرمشغله و تعهدات شخصی زیادی دارند، به وقت گذراندن با یکدیگر توجه می‌کنند و با خانواده و دوستانشان وقت می گذرانند.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا