پیمان قره داغی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری درباره ی شکایت های ثبت شده در سامانه تلفنی 195 اظهار داشت:
از مجموع تعداد 103 هزار و 292 شکایت به ثبت رسیده در نیم سال جاری،56523 شکایت از شرکت مخابرات ایران بوده است.
این نشان دهنده آن است 54 درصد نارضایتی و شکایت مربوط به این شرکت از طرف مردم می باشد.
استان های تهران، خراسان رضوی، خوزستان، اصفهان و مازندران بیشترین شکایت ثبت شده را از آن خود کردند.
علت های شکایت های مردمی:قطع ارتباط تلفن ثابت، عدم تضمین کیفیت سرویس ارائه شده، عدم تامین کابل سرقت شده، عدم جمع آوری سرویس و عدم آنتندهی شبکه موبایل