سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

یک پروژه سریال تلویزیونی تاریخی در راه است که می تواند اغور گونش را به اوج در عرصه بین المللی برساند

اوغور گونش که با بازی موفقش در سریال تلویزیونی «Bir Zamanlar Çukurova» (روزی روزگاری در چوکوروا) همه را تحت تاثیر قرار داد، فصل گذشته با پروژه سریال تلویزیونی پر اکشنش به نام Al Sancak که در دنیای امروز اتفاق می افتد، تحسین طرفداران خود را برانگیخت.

در فصل جدید این بازیگر که این بار در یک پروژه تاریخی شرکت می کند و روند کاری بسیار فشرده ای را با صحنه های اکشن پشت سر می گذارد، با شخصیتی بسیار خاص در مقابل هوادارانش حاضر می شود.

این سریال، داستان سردار بزرگ صلاح الدین ایوبی که سال ها بعد بیت المقدس را از دست ارتش صلیبی نجات داد و آزاد کرد که به زودی در TRT1 با مخاطبان روبرو خواهد شد.

به نظر می رسد این پروژه مهم با توجه به روابط اسرائیل و فلسطین در دوره ای بسیار معنادار توجه مخاطبان را به خودش جلب کند.

سریالی که پیروزی های بزرگ صلاح الدین ایوبی را به تصویر می کشد نه تنها در ترکیه بلکه به ویژه در کشورهای مسلمان تأثیر زیادی خواهد داشت. این یک واقعیت آشکار است که چنین سریالی درست در بحبوحه درگیری ارتش اسرائیل و فلسطینی ها در عرصه بین المللی سروصدا خواهد کرد.

در این مرحله، یک روند بسیار دشوار برای اوغور گونش آغاز می شود. اوغور گونش که استعدادهای بازیگری او را به خوبی می شناسیم، فردی است که می تواند از عهده این نقش مهم برآید و قابل درکه که روند بسیار خاصی را در حرفه اش طی خواهد کرد.

اولین تریلر سریال جدید « صلاح الدین ایوبی ، فرمانده بزرگی که اورشلیم را آزاد کرد»، آماده شده است.

در حالی که اوغور گونش و دیلین دوگر در تریلر، که در مورد سفر فرمانده بزرگ صلاح الدین ایوبی برای فتح اورشلیم صحبت می کند، توجهات را به خود جلب کردند، صحنه های جنگ و اکشن هم مورد استقبال قرار گرفته اند.

در حالی که اوغور گونش و دیلین دوگر نقش‌های اصلی سریال را بازی می کنند، مهمت علی نور اوغلو و کان چاکر هم آنها را همراهی می کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا