سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال اسم من فرح هست نشان دهنده یک دوره جدید در تاریخ سریال های ترکی است

پس از تغییر روز در فاکس تی وی، با کاهش بیشتر رتبه بندی سریال اسم من فرح هست و کاهش علاقه بینندگان محلی به داستان، پایان پروژه را به همراه دارد.

رتبه بندی این سریال اکنون در پس زمینه قرار دارد و به دلیل فروش بین المللی، انتظار می رود در قسمت بیست و ششم نهایی شود. سریال  «Adım Farah» که مورد توجه طرفداران سریال های ترکی خارج از ترکیه به ویژه در شبکه های اجتماعی قرار گرفت نیز پروژه ای بود که به بسیاری از کشورها فروخته شد.

فصل گذشته، سریال Gecenin Ucunda (در انتهای شب) با بازی نسلیهان آتاگول و کادیر دوگولو و سریال Tuzak (تله) با بازی آکین آکینوزو و بنسو سورال، با وجود اینکه رتبه‌بندی‌شان بالا بود، توانستند با فروش بین‌المللی سرپا بمانند.

اینکه این سه سریال می توانند تا قسمت بیست و ششم ادامه داشته باشند نیز نشان می دهد که چقدر تاثیر فروش خارجی در تولیدات ترکی مهم شده است.

اگرچه مجموعه تلویزیونی «Adım Farah» حمایت کافی از سوی مخاطبان داخلی پیدا نکرد، اما این واقعیت که به دلیل تقاضای مداوم طرفداران سریال های تلویزیونی خارجی و توجه خریداران خارج از ترکیه مانند پروژه های Tuzak و Gecenin Ucunda زنده ماند، نشان می دهد که عصر جدیدی برای صنعت سریال های تلویزیونی ترکیه آغاز شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا