سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

“Barbara Siantra” ، همسر”Frank Siantra” در نود سالگی در گذشت….

باربارا سیانترا “Barbara Siantra” که بشردوست و همچنین همسر خواننده ی افسانه ای فرانک سیانترا”Frank Siantra” بود در سن نود سالگی در روز سه شنبه درگذشت…
جان سورسن مدیر مرکز کودکان باربارا سیانترا “Barbara Siantra”به سی ان ان” CNN” گفت که اون به علل های مرگ طبیعی مرد…
اون در میان خانواده و دوستانش در خونه ی خودش در رانچو میرج در کالیفرنیا”California”قرار داره….
این مدل سابق و دختر برنامه ی لاس وگاس ، “Barbara Siantra”در سال ۱۹۷۶با فرانک سیانترا”Frank Siantra” ازدواج کرد که آخرین همسر از میان چهار همسر فرانک”Frank Siantra” بود ….
این زوج در کنارهم به مدت بیست و دو سال زندگی کردن تا سرانجام فرانک”Frank Siantra” در اثر حمله ی قلبی در سال۱۹۹۸ درگذشت….
مدت ازدواج آن دو طولانی ترین دوره ی زندگی فرانک “Frank Siantra”با همسرش به حساب میومد….
در کتاب بانوی چشم آبی من لحظه ی اولین ملاقات خودش رو با فرانک” Frank Siantra” توضیح داده که اون موقع فرانک ازش خواسته که با وجود همسر داشتن باهاش ازدواج کنه…..
باربارا “Barbara Siantra”همینطور در سال ۲۰۱۱ با نیورک تایمز” NewYork Times” در مورد زندگی خود با شوهر هنرمندخودش یعنی “Frank Siantra” صحبت کرد و در مورد همسرهای شوهرش هم توضیح داد و گفت اصلا براش آزار دهنده نبوده ….
در سال۱۹۸۶ این زوج با همکاری هم مرکز کودکان در مرکز پزشکی آیزن هاور  که در محل زندگی باربارا “Barbara Siantra”در رانچو میرج ” Rancho Mirage” در کالیفرنیا”California”  قرار داره رو تاسیس کردن….
این مرکز برای کودکان مورد سواستفاده قرار گرفته شده و نادیده گرفته و در معرض خطرها و آسیب های اجتماعی  مختلفی قرار دارن ساخته شده و بسیار در این مسائل فعالیت جدی رو داره….
سیانترا “Siantra”به طور فعال در اونجا مشغول به کار شد و از ماه مارس بیمارستان کوکان با KESQ همکاری خودش رو آغاز کرد که مبلغ همکاری مشترک هردو به دویست و پنجاه هزار دلار رسید…

ftدانلودpa

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا