سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال قیام عثمان یک رقیب بسیار قوی دیگر در رتبه بندی دارد

رقابت رتبه بندی در شب های چهارشنبه قوی تر شده است. سریال Kuruluş Osman ( قیام عثمان) به مدت چهار فصل در عصر چهارشنبه شماره یک بود. فصل پنجم بسیار خوب شروع شد و این سریال تاریخی با بازی بوراک اوزچیویت همچنان میلیون ها بیننده را به خود جذب می کند.

سریال Şahane Hayatım (زندگی شگفت انگیز من) که در ابتدای فصل از شبکه فاکس شروع شد، شروع خوبی داشت و همچنان رتبه های بالاتر از متوسط را دریافت می کند.

علاوه بر این، نکته قابل توجه این بود که مجموعه تلویزیونی Dilek Taşı (سنگ آرزو) نیز مخاطبان خاص خودش را ایجاد کرد و با نرخ هایی نزدیک به میانگین به راهش ادامه داد.

یک پروژه تلویزیونی کاملاً جدید به نام Sandık Kokusu شروع به ملاقات با مخاطبان کرده است. با وجود اینکه هفته گذشته رتبه خوبی کسب نکرد، سریال جدید که در قسمت دوم جهش فوق العاده ای داشت، با رسیدن به صدر گروه AB همه را شگفت زده کرد.

سریال رکوردشکنی قیام عثمان با صد و چهلمین قسمتش در صفحه‌های ATV با هشتگ #KuruluşOsman در صدر رتبه‌بندی و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

سریال قیام عثمان با اپیزود 140 خود روز را با رتبه اول در گروه های All People و ABC1 به پایان رساند. با این حال، تیم پروژه قیام عثمان که سالهاست به اول شدن در هر سه دسته عادت کرده است، باید از اینکه Sandık Kokusu این بار مقام اول گروه AB را به دست آورد، کاملا شگفت زده شده باشد.

در هفته‌های بعد، این واقعیت را بسیار مؤثرتر احساس خواهید کرد که در رقابت چهارشنبه، یک سریال قوی به نام Sandık Kokusu وجود دارد که می‌تواند در همه گروه‌های مخاطب رتبه‌های بسیار بالاتر از متوسط را کسب کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا