سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیوناخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیسینمای جهان

سازندگان ‘Stranger Things’ برای پایانش برنامه دارند

طرفدار های « چیز های غریبه » ‘Stranger Things’ ممکنه که تنها چند قسمت دیگه از این فصل مجموعه که در هاپکینز ‘Hawkins’، ایندیانا ‘Indiana’ باقی مانده باشد.

فصل دوم این مجموعه ی معروف و پر از رمز و راز شبکه نتلفیکس ، «چیز های غریبه» ‘Stranger Things’ در ماه اکتبر پخش خودش رو آغاز کرد.

سازندگان سریال « چیز های غریبه» ‘Stranger Things’ در مصاحبه با مجله ی نیویورک ‘New York’ توضیح دادند که در حال برنامه ریزی برای پایان آن هستند.

 

در باره « چیزهای غریبه» ‘Stranger Things’ رس دافر ‘Ross Duffer’ توضیح داد که:

«ما فکر کردیم این چهار فصل میشه و اون رو بیرون دادیم. »
رس دافر ‘Ross Duffer’ این سریال رو همراه با برادرش مت دافر ‘Matt Duffer’ ساخته است.

برادران دافر همچنین اظهار داشتند که « چیز های غریبه» ‘Stranger Things’ برای فصل سوم خودش ادامه پیدا میکنه و آنها در حال جمع آوری ایده های جدید برای فصل تازه ی این کار هستند.

 

مت دافر ‘ Matt Duffer’ گفت که ما میخواهیم داستان رو به عنوان سورپرایز نگه داریم و دقیق نمیتونیم بگیم چه چیز خوبی یا بدی برای کاراکتر های این مجموعه در یکسال رقم میخوره.

رس دافر ‘Ross Duffer’ در آخر اضافه کرد که:

« فصل دوم این کار باید بترکونه ، وقتی که یک فیلم موفق میشه حتما فصل دوم آن بسیار کار بزرگ تر و بی نظیر تری میشود.

این نظرات این دو برادر باعث شده که بینندگان به شدت در این باره هیجان داشته باشند.
باید دید پایان این فصل چگونه صورت می پذیرد و فصل بعد کی و چگونه شروع طوفانی خواهد داشت؟!!!

 

stranger_things_still_2__-_bikes-_h_-_2016stranger-things-sag170722183749-stranger-things-season-2-exlarge-169stranger-things-season-2-ghostbusters-netflix_0stranger-things-1season-2-stranger-thingslandscape-1486986380-stranger-things-mike-wheeler-2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا