سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

صلاح‌الدین پاشالی لیاقت بهترین بازیگر مرد تلویزیون را داشت

صلاح‌الدین پاشالی که به عنوان تحسین برانگیزترین بازیگر مرد تلویزیون در سال 2023 از سوی دانشجویان دانشگاه فنی یلدیز انتخاب شد، بازی شایسته ای را ارائه کرد.

این بازیگر جوان هم با ارائه بازی های خوبش در تمام پروژه هایی که در آن ها شرکت داشت، هم با تمرکز بر ارتقای خود به روشی فروتنانه و هم با رویکردی عاری از نفس به طرفدارانش، توانست حمایت مخاطبان زیادی را به دست آورد.

در حالی که صلاح الدین پاشالی که نقش اصلی را با گوکچه بهادیر در سریال «عمر» که دوشنبه شب از شبکه استار تی وی پخش می شود،  شریک است, به عنوان تحسین برانگیزترین بازیگر سریال های تلویزیونی سال 2023 انتخاب شد، مطمئن هستیم که نه تنها بازی او بلکه شخصیت او هم در این موفقیت موثر بود.

این بازیگر جوان که در اظهاراتش در مراسم اهدای جایزه متواضع ماند و از دانشجویانی که او را انتخاب کردند تشکر کرد، گفت: «من خیلی خوشحالم. بهترین بخش حرفه ما اینه که می توانیم هر حرفه ای را لمس کنیم. بسیار متشکرم.»

صلاح‌الدین پاشالی با بیان اینکه با گوکچه بهادر بسیار سازگار است و ارتباط خوبی با کل تیم دارد، تاکید کرد که آنها به طور کلی یک تیم هماهنگ هستند.

این بازیگر جوان گفت: ما از همکاری با یکدیگر بسیار خوشحالیم. او گفت: امیدوارم این کار طولانی مدت باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا