سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

جام ملت های آسیا 2023/ یوزها در مقابل در فاکتور ضعیف در مقابل سامورایی ها

جام ملت های آسیا در مرحله ی ما قبل نیمه نهایی امروز با دیدار تیم های ایران-ژاپن ساعت 15 و قطر-ازبکستان ساعت 19 خاتمه خواهد یافت و تیم های برنده این دو جدال در نیمه نهایی با هم رقابت خواهند کرد.

هر دو تیم ایران و ژاپن در کارهای دفاعی بسیار ضعیف و متزلزل نشان داده اند خصوصا سوزوکی دروازبان ژاپنی ها عملکرد فاجعه باری از خودش نشان داده است.

در تیم ایران مهدی طارمی به خاطر اخراج دقایق آخری مقابل سوریه محروم خواهد بود که ضربه مهلکی به کارهای هجومی ایران خواهد زد و در ژاپن جیانو ایتو به دلیل تجاوز جنسی و هاتاته به دلیل مصدومیت جام را از دست داده اند.

قبل از این هر دو تیم 4 بار در جام ملت ها به مصاف رفته اند که دو بار ژاپن (سال 1996 با تک گل میورا) ، (سال 2019 با سه گل شاهکار ول کردن بازیکنان و اعتراض به داور ) برنده شده اند و در دو بازی مرحله ی گروهی مانند سال 2004 به تساوی بدون گل رضایت داده اند به همین جهت ایران در فاکتور نسبت به ژاپن در تاریخ بوده است اول تا حالا نتوانسته به آنها گلی زند و دوم تا حالا موفق به شکست دادن آنها نشده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا