سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

جام ملت های فوتبال آسیا 2023/ نیمه نهایی ها با حضور سه تیم غرب آسیا از جمله ایران

اتفاق بزرگ دیروز رقم خورد و تیم ایران توانست تیم قدرتمند ژاپن را در دیداری تماشایی 2-1 شکست داده و بازگشتی خیره کننده برای نهمین بار راهی نیمه نهایی مسابقات شود.

در این مسابقه که ایران نیمه اول گل اول را خورده بود در نیمه ی دوم بازگشتی فوق العاده به بازی داشت و اجازه نداد ژاپن شوتی به سمتی دروازه اش شلیک کند و خودش بارها توانست خطرناک ظاهر شده و دروازه سامورایی ها را تهدید کند.

این تهدیدها جواب داد تا بلاخره محمد محبی توانست روی پاس گل زیبای سردار آزمون دروازه ی ژاپن را باز کند و در دقایق پایانی بازی روی اشتباه دفاع ژاپن ، محمدحسین کنعانی زادگان توانست از آنها پنالتی بگیرد که علیرضا جهانبخش توانست گل برتری و صعود ایران به ثمر برساند.

با این نتیجه دو فاکتور قبلی ضعیف ایران مقابل سامورایی ها شکست شد ؛ گل نزدن به آنها در 4 دیدار قبلی جام ملت ها و نبردن آنها.

در دیگر سوی جدول دو تیم ازبکستان و قطر میزبان به مصاف هم رفتند که ازبک ها موفق شدند تلافی اشتباه دروازبان خود را گل قطری ها را کرده و گل تساوی را به ثمر برسانند ولی بعد از آن هرچی زدند به در بسته خورد تا در ضربات مرگبار پنالتی با درخشش دروازبان سوم قطری ها شکست خورده و حذف شوند تا به این صورت عنابی ها و مدافع عنوان قهرمانی در دیدار مجدد بسیار سخت برای هر دو به مصاف یوزهای ایرانی بروند.

در دیدار اول نیمه نهایی که تکرار کننده ی 2-2 مسابقات گروهی است تیم های کره جنوبی و اردن به مصاف هم می روند. باید منتظر ماند و دید آیا کره جنوبی با این خط دفاع متزلزل و نبود کیم مین جائه ستاره بایرن مونیخ مجدد به در دردسر می افتد که فوق ستاره هایی مانند لی کانگ این، سون هیونگ مین و هوانگ هی چان به داد آنها برسد یا به راحتی می توانند راهی دیدار پایانی شوند؟

این مسابقه سه شنبه ساعت 18:30 برگزار می شود و دیدار عنابی پوشان میزبان و یوزهای ایرانی چهارشنبه 18:30 خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا