سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

علاقه به سریال های تاریخی با بازی سرکان چایوغلو به طور تصاعدی در حال افزایش است

اولین تریلر قسمت اول سریال Mehmed Fetihler Sultanı (مهمد: سلطان فتوحات) که موردانتظارترین قسمت این فصل است و زندگی محمد فاتح، یکی از باشکوه ترین فرمانروایان تاریخ عثمانی را روشن می کند,  منتشر شد.

طرفداران سرکان چای اوغلو بی صبرانه منتظر پروژه جدید هستند. در پروژه ای که داستان مهدی فتیهلر سلطانی معروف به مهم ترین سلطان امپراتوری عثمانی روایت می شود، سرکان چای اوغلو به نظر می رسد با جذابیت و بازی موفق بازیگریش طرفداران را مسحور خود کند.

طرفداران این بازیگر همچنان با نزدیک شدن به شروع پروژه با به اشتراک گذاشتن نظرات بسیار مثبت و مکرر در رسانه های اجتماعی، هیجان را افزایش می دهند.

این سریال به کارگردانی شفق بال با داستان قوی خود جلب توجه می کند. در این اثر که زندگی سلطان محمد و داستان حماسی پر از فتوحات او را روایت می کند، اجرای عالی تولید و بازیگری در انتظار تماشاگران است.

تریلر قسمت اول مورد انتظار مخاطبان را به دنیای امپراتوری عثمانی، پر از عدالت و فتوحات دعوت می کند. سفر پیروزی سلطان محمد جوان عثمانی که با هوش و شجاعت او تنیده شده است، مخاطب را به صفحه نمایش می چسباند.

تریلر به طرز چشمگیری منعکس کننده فضا و مبارزات زمانی است که این رهبر بزرگ که مسیر تاریخ را تغییر داد، در آن زندگی می کرد. بینندگان شاهد صحنه ای تاریخی با فضاسازی جذاب و صحنه های اکشن سریال خواهند بود.

بازیگران سریال متشکل از نام‌های معروفی هستند که برای به تصویر کشیدن شخصیت‌های تاریخی انتخاب شده‌اند. در حالی که سرکان چای اوغلو نقش اصلی را بر عهده دارد، هر صحنه مانند یک درس تاریخ است که شامل بازیگران چیره دستی مانند سلیم بایراکتار، فیکرت کوشکان، توبا اونسال، سینان آلبایراک، کنان چوبان، بولنت الکیش، ساواش اوزدمیر، اسیلا اوموت، علی نوری ترک اوغلو… هستند.

«مهمد فتحلر سلطانی» که اولین تریلر آن منتشر شد، روز سه‌شنبه 27 فوریه در شبکه TRT1 با بینندگان خود دیدار خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا