سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

کاراکتر دوعا در قسمت 59 سریال شربت زغال اخته شروع جدیدی را تجربه خواهد کرد

در سریال Kızılcık Şerbeti ( شربت زغال اخته ) که فیلمنامه آن توسط ملیس جیولک نوشته شده است, سیلا تورک اوغلو, دوگوکان گونگو, باریش کیلیچ, اوریم آلاسیا و مژده اوزمان ایفای نقش می کنند.

آنچه در قسمت 59 سریال شربت زغال اخته اتفاق می افتد بی صبرانه منتظر است. وقتی شخصیت دوعا با بازی سیلا ترک اوغلو دوباره در داستان به میدان آمد طرفداران این بازیگر خوشحال شدند. بینندگان مشتاقانه منتظر قسمت جدید هستند و نمی‌دانند بین شخصیت گیرای با بازی کان تاشانر و دوعا چه اتفاقی خواهد افتاد.

علاوه بر این، تحولات مهمی در قسمت جدید سریال رخ خواهد داد. عبدالله با آگاهی از اینکه الو, پمبه را از خود دور نمی کند، تصمیم می گیرد تا با زنی که دوستش دارد باشد. اما این بار تصمیم می گیرد که رابطه آنها را تا زمان مناسب پنهان کند. ازدواج نورسما و اموت نمی تواند به درستی انجام شود. نورسما که فکر می کند اموت از او خجالت می کشد، به خانه پدرش باز می گردد. اوموت, روزگار را مسئول این تحولات می داند.

نتایج DNA که نیلای مشتاقانه منتظر آن بود سرانجام در دسترس است. زندگی ای که چیمن به خاطر عشقش به خطر می اندازد برای او چالش برانگیزتر می شود.

نورسما که برای آخرین بار به اوموت می رود تا با او صحبت کند، با حقیقت بسیار دردناکی روبرو می شود. سریال شربت زغال اخته با قسمت جدید آن جمعه 19 آوریل ساعت 20:00 از شو تی وی پخش می شود !

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا