سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال بهار با رتبه بندی و موفقیتش در رسانه های اجتماعی خیره کننده است

سریال ترکی Bahar (بهار) که عصر سه شنبه با قسمت 9 دیشب پخش شد اثرش را بر جای گذاشت. این سریال با قسمت جدید و مهیجش مخاطب را به صفحه نمایش چسباند و در همه رده ها اول شد.

در سریال بهار علاوه بر سرعت بالای داستان، بازیگران موفقی هم حضور دارند. طرفداران دمت اوگار شروع به لذت بردن از هر صحنه بازی این بازیگر مشهور کردند.

نکته قابل توجه دیگر این بود که موفقیت رتبه دو رقمی سریال بهار در نتیجه این اولین پخش موثر، حتی پس از قسمت نهم نیز ادامه یافت. در قسمت نهم، رتبه های دو رقمی در همه دسته ها نشان دهنده موفقیت بود. این سریال همچنان در شبکه های اجتماعی خیلی موثر است.

قسمت نهم که حقایق یکی یکی فاش شد، هم با صحنه های احساسی و هم با لحظات سرگرم کننده اش رتبه کامل تماشاگران را گرفت و هم با بازی های بازیگری اش تحت تاثیر قرار گرفت. این سریال که در آن بینندگان در مورد هر صحنه در شبکه های اجتماعی نظر می دادند، از نکات جالب عصر سه شنبه بود.

در حالی که سریال  بهار رکوردشکنی با هشتگ #بهار به مدت 10 ساعت و 35 دقیقه در لیست تی تی قرار داشت، دمت اوگار، 10 ساعت و 30 دقیقه در لیست تی تی ماند. در این سریال دمت اوگار, بوعرا گولسوی,مهمت ایلماز آک و خدیجه اصلان بازی کرده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا