سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

سورپرایزی از بنسو سورال! او در سریال Tuzak از TV8 نقش اول را بازی می کند!

بنسو سورال با سریال Camdaki Kız  شو تی وی که پخش آن به‌عنوان سریال تابستانی از سال گذشته آغاز شد، روی پرده رفت. سریالی که او در آن نقش اول را با کوبیلای آکا بازی کرد، امتیازات مورد انتظار را کسب نکرد و در قسمت هشتم به فینال رسید. پس از این اتفاق که باعث ناراحتی طرفداران سورال شد، نام این بازیگر جوان در سریال جدیدی مطرح شد.

نام آکین آکینوزو بازیگر نقش اول  سریال Tuzak (تله) که قراره از تی وی 8 پخش شود و با بازیگران مطرحش جلب توجه کند، مدت هاست در دستور کار قرار گرفته است. با این حال، مشخص نبود که کدام بازیگر نقش اول سریال را بر عهده خواهد گرفت. نام بنسو سورال هم گفته شد، اما هیچ قطعیتی وجود نداشت.

بنسو سورال که در این سریال  به همراه آکین آکینوزو به عنوان نقش اصلی انتخاب شده بود، با اعلام این خبر در اینستاگرامش  به دنیا اعلام کرد که این سریال را پذیرفته است.

در این سریال، آکین آکینوزو  نقش وکیلی به نام اوموت و طلعت بولوت در آن نقش یک تاجر را بازی می‌کند.

هنوز مشخص نیست که بنسو سورال در این سریال نقش چه کسی را بازی خواهد کرد. با این حال، این واقعیت که این بازیگر پوستر سریال Tuzak را با یادداشت “به زودی” به اشتراک گذاشت، سوپرایزی بود که طرفداران او را خوشحال و شگفت زده کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا