سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

بعد از سریال خواهران و برادران هیجانات کاملاً جدید برای برک علی چاتال آغاز شد

برک علی چاتال که در سال 1995 متولد شد، با سریال Kardeşlerim ( خواهران و برادران)  که 4 فصل به طول انجامید و به عنوان یک داستان موفقیت بزرگ شناخته می شد، پیشرفت بسیار جدی در حرفه اش ایجاد کرد.

برک علی چاتال که در سال 2016 سفر بازیگریش را با سریال Güneşin Kızları آغاز کرد، با حضور به عنوان مهمان در تولیدات مختلف تجربه کسب کرد. پروژه ای که زندگی برک علی چتال را  تغییر داد سریال «خواهران و برادران» بود.

این بازیگر که بین سال‌های 2021 تا 2024 با سریالی که در آن نقش تولگا بازی کرد طرفداران زیادی پیدا کرد، تلخی پایان پروژه را تجربه می‌کند.

برک علی چتال با بیان اینکه چهار فصله که بسیار سخت کار کرده اند، گفت:

«مخاطبان ما از روزی که شروع کردیم همیشه از ما حمایت کرده‌اند. ما با رتبه های بسیار خوب به پایان رسیدیم. همه چیز عالی بود لذت بخش بود البته ما غمگین بودیم، بعضی چیزها برای ما ناراحت کننده بود. از طرفی ما هیجان زده هستیم، هیجانات جدیدی داریم. »

برک علی چتال که اظهار داشت وقتی نیلسو یلماز سریال را ترک کرد بسیار ناراحت بود، اشاره کرد که ممکنه دوباره با معشوقش در پروژه ای شرکت کند.

برک علی چتال که از تمایلش برای شرکت در یک نمایش تئاتر در تابستان صحبت کرد، افزود که پس از سریال «خواهران و برادران »هیجان پروژه های جدید را نیز تجربه کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا