سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ژانگ ییمو کارگردانی فیلم مشکل سه بدن شد

،نسخه‌ای از رمان‌های علمی تخیلی  «مشکل سه بدن» به کارگردانی ژانگ ییمو، فیلمساز باسابقه چینی در دست ساخت است.

ژانگ کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. این اعلامیه توسط وانگ چانگتیان، مدیر عامل شرکت Enlight Media چین، در خلال نشست افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای در آخر هفته گذشته اعلام شد. او گفت: این پروژه در حال حاضر در مرحله پیش تولید است. فیلم این اعلامیه به طور گسترده در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

«مشکل سه بدن» اولین بار در سال 2008 منتشر شد، اولین رمان از مجموعه رمان‌نویس چینی لیو سیسین است.

این درام علمی تخیلی داستان اولین تماس بشر با یک تمدن بیگانه را روایت می کند. داستان زن جوانی را دنبال می‌کند که تصمیم سرنوشت‌سازش در دهه 1960 چین در فضا و زمان تا به امروز بازتاب می‌یابد. هنگامی که قوانین طبیعت به طور غیرقابل توضیحی در برابر چشمان آنها آشکار می شود، گروهی از دانشمندان  با یک کارآگاه سرسخت متحد می شوند تا با بزرگترین تهدید تاریخ بشریت مقابله کنند.

بازیگران فصل اول سریال عبارت بودند از جووان آدپو، جان بردلی، لیام کانینگهام، ایزا گونزالس، جس هانگ، مارلو کلی، الکس شارپ، سی شیموکا، زین تسنگ، سامر عثمانی، بندیکت وونگ، جاناتان پرایس، روزالیند چائو، بن شنتلی و ایو. . نتفلیکس اوایل امسال اعلام کرد که این سریال به مدت سه فصل اجرا خواهد شد.

ژانگ یکی از ماندگارترین فیلمسازان چینی است که در غرب با عناوینی مانند دیوار بزرگ ۲۰۱۶ که در امپراتوری چین و با بازی مت دیمون اتفاق می‌افتد، شناخته می‌شود. از دیگر آثار او می‌توان به سورگوم سرخ (1987) اشاره کرد که برنده خرس طلایی در برلین شد. او دو بار برنده شیر طلایی ونیز شده است. خارج از فیلمسازی، او مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی های المپیک تابستانی پکن 2008 و همچنین مراسم افتتاحیه و اختتامیه بازی های المپیک زمستانی پکن 2022 را کارگردانی کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا