سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

موفقیت ایلکر کاللی در اسپانیا نمونه ای از استعدادهای جوانی مانند اونور سید یاران است!

ایلکر کاللی که با سریال اسپانیایی 6 قسمتی خود به نام La Pasion Turca در دستور کار قرار گرفته است، کار بسیار موفقی را انجام داده است. ایلکر کاللی که پیش از این با سریال هندی مار توجهات را به خودش جلب کرده بود، در مصاحبه ای با روزنامه حریت گفت که سریالی به نام La Pasion Turca برای او یک چالش است.

ایلکر کاللی که نقش اصلی سریال را که به زبان اسپانیایی فیلمبرداری شده بود بدون دانستن هیچ زبان اسپانیایی بر عهده گرفت، این کار را با حفظ کردن شدید آن انجام داد.

ایلکر کاللی با سریال اسپانیایی «La Passión Turca» که در آن نقش اصلی را بازی کرد، در اسپانیا بسیار مورد تحسین قرار گرفت.

کاللی با عملکرد و جذابیتش به سرعت توجه بینندگان اسپانیایی را به خود جلب کرد.

کاللی که با مصاحبه‌اش با پرخواننده‌ترین هفته‌نامه اسپانیایی Semana نیز توجه‌ها را جلب کرد، با استعداد و تعهدش به هنر در عرصه بین‌المللی نامی برای خود دست و پا می‌کند.

ایلکر کاللی با موفقیتی که در اسپانیا به دست آورد، صفحه جدیدی در حرفه اش باز کرد.

این یک واقعیت شناخته شده است که اونور سید یاران، که در سریال «خواهران و برادران» به موفقیت های بزرگی دست یافت، می خواهد بخشی از صنعت سینما و سریال اسپانیا باشد.

موفقیت ایلکر کاللی در اسپانیا با تاثیر سریال های ترکی که در این کشور رو به گسترش است، می تواند مزایای قابل توجهی را برای حضور بازیگران جوان فراهم کند.

کاللی که برای بازی در سریال La Pasion Turca در یک اردوی فشرده پنج هفته ای اسپانیایی در مادرید شرکت کرد، در مدت کوتاهی این زبان را آموخت و با موفقیت برای نقشش آماده شد و مورد تحسین قرار گرفت.

این بازیگر گفت: «من هیچ چیز در مورد اسپانیایی نمی دانستم و باید همه چیز را در پنج هفته یاد می گرفتم. باید فیلمنامه را می فهمیدم، شخصیتم را زنده می کردم و دیالوگ های اسپانیایی را به درستی حفظ می کردم. این روند برای من هم چالش برانگیز و هم هیجان انگیز بود.» .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا