سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

همکاری هانده ارچل و باریش اردوچ در خارج از ترکیه هیجان بیشتری نسبت به داخل ترکیه ایجاد کرد

در حالی که موفقیت های باورنکردنی سریال های ترکی در خارج از ترکیه همچنان در دستور کار قرار دارد، فیلم Rüzgara Bırak  با بازی دو نام مهم مانند هانده ارچل و باریش آردوچ نیز بی صبرانه در انتظار است.

فیلمبرداری فیلم شروع شد و اولین عکس رسید. طرفدارانی که فکر می کنند این دو با هم عالی به نظر می رسند، مشتاقانه منتظر پست های جدید هستند.

فیلمبرداری که از استانبول آغاز شده است، در چشمه، یک اقامتگاه توریستی در ازمیر، در روزهای آینده ادامه خواهد یافت.

انرژی و هارمونی این دو نفر که پیام «ما به صحنه رفتیم» را به اشتراک گذاشتند، نه تنها در  ترکیه بلکه در خارج از کشور هم مشتاقانه منتظر هستند.

شاید بتوان گفت «Rüzgara Bırak» در بین سریال های ترکی خارج از کشور بسیار بیشتر از طرفداران در ترکیه مورد توجه قرار گرفته است و تعاملات بسیار خوبی در شبکه های اجتماعی آغاز شده است.

اشتباه نیست اگر بگوییم طرفداران خارجی از کشورهای مختلف در کامنت هایشان در شبکه های اجتماعی در مورد هماهنگی این دو نام مشهور بسیار کنجکاو هستند و مشتاقانه منتظر جزئیات فیلم و اتفاقات سر صحنه فیلمبرداری هستند.

به نظر می‌رسد پست‌های مجموعه «Rüzgara Bırak» در خارج از کشور بیش از ترکیه مورد توجه قرار می‌گیرد و این موضوع بر تصمیمات تهیه‌کنندگان در مورد برنامه اکران نیز تأثیر می‌گذارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا