سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

دومینیک رینز ستاره Chicago Med به فصل دهم بازنخواهد گشت

دومینیک رینز سریال «Chicago Med» را ترک می‌کند. رینز از فصل 5، زمانی که بازی  شخصیت کراکت مارسل، یک پزشک ماهر از نیواورلئان را که سرپرستی مجموعه جراحی 2.0 مرکز پزشکی گافنی شیکاگو را بر عهده دارد، در این سریال پزشکی از NBC بازی کرد.

اگرچه گفته می‌شود که رینز  از سریال خارج شده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا او دوباره این نقش را به عنوان مهمان بازی خواهد کرد یا خیر. این خبر پس از پخش پایانی فصل 9 در 22 می منتشر شد و به خداحافظی از کراکت اشاره کرد، که پس از تصمیم گیری برای عمل نکردن بیمار جوانی به نام کالین، او را از دست داد و پدر کالین را به خودکشی کشاند.

رئیس بیمارستان شارون گودوین (S. Epatha Merkerson) او را تشویق می کند که از کار به فرآیند دیگر وقت بگذارد. او بعداً به پرستار مگی لاکوود (مارلین بارت) اعتراف می کند که دخترش را بر اثر سرطان خون از دست داده است.

رینز همچنین در چهار قسمت از  سریال «Chicago Fire» و یک قسمت از «Chicago P.D.» که از NBC پخش می‌شود و در همان جهان اتفاق می‌افتد، نقش کروکت را بازی کرد. خارج از فرنچایز One Chicago، آثار رینز شامل «مأموران S.H.I.E.L.D.» از شبکه ABC، «قصه‌های حلقه» از آمازون و فیلم آنا لیلی امیرپور در سال ۲۰۱۴ «دختری در شب تنها به خانه راه می‌رود» هستند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا