سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

خبر سریال جدید دنیز بایسال طرفداران را خوشحال کرد

خبر پروژه جدید دنیز بایسال بازیگر معروف در مطبوعات به تازگی طرفداران او را خوشحال کرده است.

بازگشت دنیز بایسال به فیلمبرداری با پست های تبریک طرفدارانش در شبکه های اجتماعی همراه شده است.

دنیز بایسال که به مدت 3 فصل در سریال Teşkilat ( تشکیلات) بازی موفقی داشت، با صحنه های پر جنب و جوش در نقش شخصیت زهرا طرفدارانش را بسیار تحت تاثیر قرار داد.

این بازیگر که در پایان فصل سوم با این پروژه خداحافظی کرد، بعداً به عنوان نقش اصلی در یک سریال تلویزیونی کوتاه مدت دیگر به نام «Ne Gemiler Yaktım» بازگشت.با این حال یادآوری می کنیم که داستان این سریال به اندازه کافی برای مخاطب جذاب نبود و به دلیل ریتینگ پایین تنها توانست 8 قسمت روی پرده بماند.

دنیز بایسال که انتظار می رود بازیگر نقش اول سریال جدید با شخصیت عایشه باشد، پس از وقفه ای برای بازگشت به  سریال آماده می شود.

ادعایی جدید مطرح شده که طرفداران دنیز بایسال را در پروژه سریال جدیدی که در حال آماده شدن برای شبکه شو تی وی است به وجد آورده است.طبق ادعایی که در مطبوعات منتشر شد و در شبکه های اجتماعی منعکس شد، دنیز بایسال برای سومین بار با چاگلار ارطغرول شریک می شود.

طبق اطلاعات بدست آمده دنیز بایسال و چاگلار ارطغرول که بعد از پروژه «Fazilet Hanım ve Kızları» , در سریال بسیار موفق  «Teşkilat» بازی کردند، برای سومین بار در سریال «Kalpazan» با هم می آیند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا