سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ویکتوریا و دیوید بکهام برای بیست و پنجمین سالگرد ازدواجشان لباس عروسی بنفش قدیمیشان را پوشیدند

ویکتوریا و دیوید بکهام به افتخار بیست و پنجمین سالگرد ازدواجشان لباس های قدیمیشان را پوشیدند.
این زوج که در 4 ژوئیه 1999 ازدواج کردند، یک پست مشترک در اینستاگرام در تاریخ 3 ژوئیه به اشتراک گذاشتند ک  لباس های بنفششان را که 25 سال پیش در روز بزرگشان پوشیده بودند, به تن کرده بودند ‌
این زوج در اینستاگرام نوشتند: «ببین چی پیدا کردیم…».

به سختی می توان گفت که این ها همون لباس های اصلی هستند یا نه، اما کت و شلوار بنفش و لباسی که گلدار هست ، دقیقاً همان چیزیه که آن دو در تمام آن سال ها پوشیده بودند.

برای عکس جدید، این زوج بر روی صندلی سلطنتی نشستند همانطور که از یک ملکه مد و پادشاه ورزش که بیست و پنجمین سالگرد ازدواجشان را جشن می گیرند, انتظار می رود.
بروکلین پلتز بکهام، 25 ساله، بزرگترین پسر این زوج هم در مراسم عروسی حضور داشت. او کت و شلوار بنفش با یک کلاه کابوی مشابه پوشیده بود.
این زوج که پدر و مادر رومئو بکام 21 ساله، کروز بکهام 19 ساله و هارپر بکهام 12 ساله هستند، چهار ماه پس از تولد بروکلین با هم ازدواج کردند و برای مراسم واقعی، ویکتوریا یک لباس مجلسی شامپاین که توسط ورا وانگ دوخته شده بود به تن کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا