سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

بچه‌های آنجلینا جولی نگران عادت‌های غذایی او هستند دیدن او که خیلی لاغر شده برایشان ناراحت‌کننده است

اندام ضعیف آنجلینا جولی یک بار دیگر در حالی که او روی فرش قرمز  راه می رفت,  زیر ذره بین قرار گرفته است و منابع به طور انحصاری به «In Touch» می گویند که این موضوع باعث شده است که عزیزان، به خصوص فرزندانش، بیشتر از همیشه نگرانش باشند.

برنده اسکار 49 ساله، زمانی که در 16 ژوئن در مراسم جوایز تونی در  نیویورک سیتی روی فرش قرمز  رفت و دختر 15 ساله ویوین در کنارش بود، توجه ها را جلب کرد. اگرچه او در لباس مجلسی ورساچه مخملی آبی رنگش خیره کننده به نظر می رسید، اما طرفداران نمی توانستند متوجه اندام ضعیف او نشوند.

یک منبع می گوید: «همه موافق هستند که او جذاب به نظر می رسد. او  پیر شده و در هیچ جراحی زیاده روی نکرده است، اما او واقعاً باید قبل از 50 سالگی با رژیم غذایی خود به این موضوع بپردازد.  با این حال، ستاره آقای و خانم اسمیت مشغول بوده است. جدای از حضورش در مراسم تونی که جایزه بهترین موزیکال را از آن خودش کرد  او هنوز درگیر یک جنگ حقوقی شدید با شوهر سابقش برد پیت بر سر فروش سهمش از شراب سازی Château Miraval است.

این منبع توضیح می‌دهد: «مشکل بزرگ اینه که وقتی مضطرب می‌شود اشتهایش را کاملاً از دست می‌دهد، حتی برایش سخته که یک شیک پروتئینی بخورد چه برسه که یک وعده غذایی مناسب بخورد و با این طولانی شدن این پرونده, سطح استرس او بالا رفته که واقعاً بر عادات غذایی او تأثیر گذاشته است.»

آنجلینا همچنین در اواسط آماده‌سازی برای انتشار فیلم زندگی‌نامه ماریا کالاس به کارگردانی پابلو لارن است که در آن نقش خواننده مشهور اپرا را بازی می‌کند و از زمان بازی در فیلم Eternals در سال 2021 به سینمای بزرگ بازگشت.

تبلیغات فیلم جدید می تواند او را به  اسکار برساند. نزدیک به 25 سال از زمانی که او اولین جایزه اسکارش را برای ایفای نقش لیزا رو در فیلم Girl, Interrupted در سال 1999 دریافت کرد، می گذرد.

این منبع خاطرنشان می کند که این همه فشار برای بی نقص بودن در هالیوود وجود دارد، بنابراین حضور در فرش قرمز قبل از فصل جوایز که در آن او یک مدعی خواهد بود، باعث اضطراب بیشتری شده است.»

عادات سلامتی او  بر بچه ها هم تأثیر می گذارد (آنجلینا و براد نیز فرزندان مشترکی با شیلو، 18، زاهارا، 19، مدوکس، 22، پکس، 20، و ناکس، 15 ساله دارند).

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا