سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

نتفلیکس آخرین تریلر فیلم مستند کانیه وست را با نام Jeen-Yuhs’ منتشر کرد

روز جمعه، نتفلیکس آخرین تریلر فیلم مستند آینده jeen-yuhs: A Kanye Trilogy را منتشر کرد، که نگاهی بی‌سابقه به تجربه کانیه وست 44 ساله دارد و روزهای شکل‌گیری حرفه او و زندگی امروز او به عنوان یک برند و هنرمند جهانی را نشان می دهد.

این مجموعه که به عنوان یک «رویداد مستند برجسته» توصیف می‌شود، از کلارنس «کودی» سیمونز و چیک اوزا، که بیشتر با نام «کودی و چیک» شناخته می‌شوند، هم گفته که اولین بار با موزیک ویدیوی موفقیت‌آمیزشان  برای وست «Through the Wire» مورد توجه قرار گرفتند.

این تریلر نگاه اجمالی به آثار وست ساخته شده توسط کودی می اندازد .

کودی روایت می کند: “هدف این بود که ببینم رویاهایش او را تا کجا می برد. اما نمی دانستم زندگی بعدی ما را به کجا خواهد برد.” “به نظر می‌رسید هر چه کانیه بزرگ‌تر می‌شد، بیشتر از هم دور می‌شدیم. اما داستان کانیه چیزهای بیشتری بود که باید بگویم.”

“Jeen-Yuhs” به عنوان یک مستند سه قسمتی ساخته می شود که بیش از 20 سال از زندگی حرفه ای وست فیلمبرداری شده است و فیلم های نادری از وست را پس از تبدیل او از یک خواننده جاه طلب به میلیاردر نشان می دهد. او همچنین به نامزدی ناموفق خود برای ریاست جمهوری در سال 2020 و چگونگی تأثیر وست از مرگ مادر محبوبش، دوندا وست، در نوامبر 2007 نگاه می کند.

. این مستند اولین اکران جهانیش را به طور مجازی در جشنواره فیلم ساندنس در ژانویه انجام داد. . این مجموعه برای  سه هفته  از 16 فوریه در نتفلیکس پخش خواهد شد.

تریلر را می توانید از اینجا تماشا کنید. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا