سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

هواداران نسلیهان آتاگول مشتاقانه منتظر فصل جدید سریال هستند

نسلیهان آتاگول بازیگر معروف مدتی بود که دور از فعالیت بود. نسلیهان آتاگول که آخرین بار در سریال Gecenin Ucunda که با همسرش  کادیر دوغلو تهیه کنندگی آن را بر عهده داشت، نقش اصلی را بازی کرد، با شخصیت مسید طرفدارانش را تحت تاثیر قرار داد.

نسلیهان آتاگول که در سال 1992 متولد شد و اولین بازیش در شخصیت دنیز در سریال برگ ریزان  در سال 2008 داشت، در مدت کوتاهی میلیون ها طرفدار را به دست آورد و به موفقیت چشمگیری دست یافت.

به خصوص سریال «فاتح حربیه» که در آن با همسرش کادیر دوغلو آشنا شد و نقش اصلی را به عهده گرفت، به عنوان یک موفقیت شغلی بزرگ برای این بازیگر ثبت شد.

اینکه این بازیگر که طرفداران زیادی در خارج از ترکیه هم دارد، در فصل جدید در سریال جدیدی حضور خواهد داشت، باعث خوشحالی هوادارانش شد.

طرفداران نسلیهان آتاگول که مشتاقانه منتظر شروع فصل جدید سریال در ماه سپتامبر هستند، با هیجان در حال پیگیری تحولات سریال جدید به نام «عشق در روزهای اشغال» هستند.

این سریال در اواسط فصل سریال 2024-2025 روی پرده خواهد رفت، اما مدتی است که مقدمات آن ادامه دارد.

در سریال جدید عشق در روزهای اشغال که توسط کمپانی مهمی مانند Ay Yapım تهیه شده است، بینندگان با داستانی از سال های جنگ استقلال ترکیه مواجه خواهند شد.نسلیهان آتاگول با داستانش در سال‌های مبارزه ملی، زمانی که مردم ترکیه میهن خود را از اشغال دشمن نجات دادند، دوباره قلب طرفداران سریال را تسخیر خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا