سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جنیفر لوپز و بن افلک عمارت 68 میلیون دلاری را در میان مشکلات زناشویی اعلام کردند

جنیفر لوپز و بن افلک عمارت خود را رسما برای فروش گذاشتند.این زوج خانه شان در بورلی هیلز را به قیمت 68 میلیون دلار در روز پنجشنبه 11 جولای ثبت کردند.

این خانه 38000 فوت مربعی دارای 12 اتاق خواب و 24 سرویس بهداشتی و حمام است. همچنین دارای پنت هاوس مهمان به مساحت 5000 فوت مربع، سرایداری، نگهبانی دو خوابه، گاراژ 12 اتومبیل و پارکینگ برای حداکثر 80 وسیله نقلیه است.

طبق این فهرست، این عمارت که در ابتدا در سال 2000 ساخته شد، با بالاترین سطح کیفیت در چهار ماه گذشته بازسازی شد. Us Weekly قبلا تایید کرده بود که لوپز 54 ساله و افلک که در سال 2022 ازدواج کردند، ابتدا خانه شان را در ژوئن 2023 به قیمت 60 میلیون دلار خریداری کردند.

این خبر تقریبا یک ماه پس از آن منتشر شد که منبعی گفت که لوپز و افلک 51 ساله می‌خواستند خانه خود را در میان مشکلات ازدواجشان بفروشند. با این حال، به نظر می رسد این تصمیم باعث تنش بیشتر در روابط این زوج شد: «جنیفر مضطربه. او می‌خواهد خانه‌شان را خارج از بازار بفروشد تا سعی کند توجه کمتری به آن جلب کند. »

افلک و لوپز در ابتدا در ماه می پس از اینکه به مدت 47 روز با هم دیده نشدند، گمانه زنی هایی را به وجود آوردند. یک منبع دوم در آن زمان به  گفت که این دو به دلیل برنامه کاری شلوغ لوپز به دلیل نقش‌های مختلف سینمایی و تور «این من… حالا»، «در ازدواجشان با مشکلاتی روبرو هستند».

در اواخر همان ماه، یک فرد داخلی دیگر به طور انحصاری در آن زمان به ما گفت که افلک از خانه مشترک آنها در لس آنجلس چند هفته قبل نقل مکان کرده است.

از آنجایی که شایعات در مورد وضعیت رابطه لوپز و افلک ادامه داشت، این زوج در چندین نوبت با هم دیده شدند. افلک و لوپز در 30 می به جشن فارغ التحصیلی ویولت، دختر بزرگ افلک آمدند. (افلک، ویولت، 18 ساله، سرافینا، 15 ساله، و ساموئل، 12 ساله را با همسر سابقش جنیفر گارنر، شریک است.)

یک روز پس از جشن فارغ‌التحصیلی ویولت، لوپز اعلام کرد که تورش  را لغو می‌کند تا روی خانواده‌اش تمرکز کند. (این خواننده مادر دوقلوهای مکس و اِمی 16 ساله است که با همسر سابقش مارک آنتونی شریک است.)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا