سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

کایا گربر و آستین باتلر با حضور در افتتاحیه نمایش برادوی یک شب ملاقات نادر دارند

آستین باتلر و کایا گربر در شب ملاقات اخیر خود وارد سینما شدند. نامزد اسکار 32 ساله و گربر 22 ساله در اولین نمایش فیلم Oh, Mary در برادوی در روز پنجشنبه 11 جولای در نیویورک سیتی دیده شدند.

این زوج در حالی که از شب قرارشان لذت می بردند، با استایلی غیر رسمی دیده شدند. ستاره الویس با یک کلاه بیسبال مشکی، یک تی شرت خاکستری یک پلیور مشکی روی شانه هایش، یک شلوار مشکی و یک جفت کفش ورزشی سفید دیده شد.

باتلر و گربر قبل از حضورشان در نمایش برادوی، آخرین بار در اواخر ماه مه در یک قرار در نیویورک عکس گرفتند، زمانی که آنها پس از صرف ناهار در مهمانخانه Waverly در همان نزدیکی، یک شب قرار  داشتند. منبعی در ماه مه به «PEOPLE» گفت: «کایا و آستین قوی هستند. آنها قطعا خوشحال و عاشق به نظر می رسیدند.»

در ماه فوریه، این زوج در حالی که دست به دست هم داده بودند، هنگام ورود به جشن بعد از اکران «تلماسه 2» در لندن دیده شدند. این زوج برای اولین بار در دسامبر 2021 شایعات عاشقانه را برانگیخت و در نهایت در مارس 2022 هنگامی که در جشن سالانه بهترین اجراهای مجله W پیش از مراسم اسکار شرکت کردند، رابطه خود را علنی کردند. دو ماه بعد، این زوج با هم در اولین Met Gala شرکت کردند.

رابطه آنها پس از جدایی گربر از جیکوب الوردی در نوامبر 2021 صورت گرفت. در همین حال، باتلر قبلاً به مدت هشت سال با بازیگر ونسا هاجنز قرار داشت تا اینکه در سال 2020 جدا شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا