سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

آیا ادل با ریچ پل مدیر برنامه NBA رابطه دارد؟ شایعات پس از انتشار عکسهای آنها با هم برانگیخته شد.

شایعات حاکی از آن است که آدل در زندگی اش مرد جدیدی دارد.

خواننده برنده گرمی و نماینده ورزشی ریچ پل ، شنبه با نشستن در کنار هم در بازی 5 فینال های NBA ، شایعات را برانگیختند –  مخصوصا بعد از اینکه برایان ویندورست از ESPN از آدل به عنوان “دوست دختر” پل نام برد .

ویندهورست  در پادکست” The Lowe Post “گفت :”ریچ پل ، نماینده [لبران جیمز] ، دوست دختر خودش را به بازی می آورد که در کنار لبرون نشسته است. دوست دخترش آدل است.ریچ با ادل در رابطه است. ”

از آدل ، 33 ساله و ریچ که در حین بازی مشغول گپ زدن ، خندیدن و بررسی بازی بودند عکس گرفته شد.

ویندهورست در پادکست آدل و پاول افزود: “این اولین بار است که آنها با هم در انظار عمومی ظاهر می شوند ، بنابراین این موضوع فردا در همه روزنامه ها خصوصاً در روزنامه های انگلیس سر تیتر خبرها می شود.  ”

ریچ همچنین   ادل خواننده “Rolling In the Deep” را در اینستاگرام دنبال می کند – همراه با 39 میلیون فالور دیگر.

این شایعات رابطه  آدل کمی بعد از دیدن او با فرد دیگری برانگیخته شد : رپر انگلیسی Skepta. پیج سیکس  هفته گذشته فاش کرد که این جفت  اخیراً به یک سفر خرید برای تخفیف در فروشگاه Cabazon Outlets در سن برناردینو ، کالیفرنیا رفته اند.

آدل و اسکپتا برای اولین بار در پاییز سال گذشته با یکدیگر رابطه عاشقانه داشتند ، اما آدل در آن زمان شایعات عاشقانه را با اشاره به خودش به عنوان “یک خانم گربه (مجرد)” در شبکه های اجتماعی رد کرد.

آدل ، بیش از دو سال جدایی ،  بلاخره در ماه مارس طلاقش را از  Simon Konecki نهایی کرد. آنها پدر و مادر پسر 8 ساله ای به نام آنجلو هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا