سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

بوراک توزکوپران با سریال جدیدی که قلب بینندگان را تسخیر خواهد کرد به پرده بازمی گردد

بوراک توزکوپران بازیگر جوانی است. این بازیگر متولد 1992 با سریال Paramparça در سال 2014 توجه ها را به خود جلب کرد.او که در این پروژه درخشید و با شخصیت کمیسر علی در سریال Kırgın Çiçekler دل ها را به دست آورد، در سنین جوانی به حرفه مهمی دست یافته است.

بوراک توزکوپران که طرفداران زیادی دارد، اخیراً با پروژه های قوی «Detan» و «Ateş Kuşları» نامش را برای مخاطبان زیادی مطرح کرده است. این بازیگر که هم در داخل و هم در خارج از ترکیه طرفداران زیادی دارد، در فصل جدید دوباره به اکران بازخواهد گشت.

در دوره جدید که سریال های کاملا جدید از سپتامبر شروع می شود، بوراک توزکوپران را در سریال سیاه کالپ که برای شبکه شو تی وی آماده شده است تماشا می کنید.

تیم سریال دور هم جمع شدند و در فضای جذاب کاپادوکیه شروع به تصویربرداری کردند. اجه اوسلو و بوراک سرگن نقش های اصلی سریال را بازی می کنند. از جمله بازیگران جوان می توان به آراس آیدین، حفسانور سانجاکتوتان و لیلا تانلار و همچنین بوراک توزکوپران اشاره کرد.

بوراک توزکوپران که در سریال «Siyah Kalp» در نقش شخصیت جهان بازی خواهد کرد، انتظار می‌رود بازی تاثیرگذار دیگری را ارائه دهد.

پس داستان سریال چیست؟ در اینجا جزئیات آمده است:

«Siyah Kalp» که در فضای جذاب کاپادوکیه قرار دارد، یک درام خانوادگی جذاب را ارائه می دهد.

سومرو (ایس اوسلو) که دوقلوهایش را در جوانی رها کرد، با تاجر ثروتمند سامت (بوراک سرگن) ازدواج می کند. سالها بعد، دوقلوهایش نوح (آراس آیدین) و ملک (حفسانور سانجاکتوتان) متوجه می شوند که مادرشان کیست و به کاپادوکیه می آیند.

در عمارت باشکوهی که به آن می رسند، نوح با سویلای (لیلا تانلار) ملاقات می کند. مسیر ملک با سیهان (بوراک توزکوپران)، پسر صامت از ازدواج اولش تلاقی می‌کند.اگرچه سومرو سعی می‌کند فرزندانش را پنهان کند و از خانواده‌اش دور نگه دارد، ملک و نوح موفق می‌شوند به خانواده و قلب سیهان و سویلای نفوذ کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا