سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

اوا گرین در اقتباس تلویزیونی از رمان مشهور «پرفروغ‌ها»

اوا گرین ستاره فرانسوی سینما در سریال «پرفروغ‌ها» محصول بی‌بی‌سی ۲ که اقتباسی از رمان مشهور و موفقی به همین نام نوشته النور کاتن است، مقابل دوربین می‌رود. این سریال قرار است در شش قسمت ساخته و پخش شود.

LONDON, ENGLAND - FEBRUARY 13: Eva Green poses during the Orange British Academy Film Awards at The Royal Opera House on February 13, 2011 in London, England.  (Photo by Chris Jackson/Getty Images)

به گزارش ددلاین، کمپانی ورکینگ تایتل تلویژن این سریال کوتاه را تولید خواهد کرد و به جز اوا گرین، بازیگران دیگری مانند ایو هیوسن بازیگر سریال «نیک» و مارتن سوکاس با او همبازی خواهند بود.

رمان «پرفروغ‌ها» (The Luminaries) در سال ۲۰۱۳ جایزه معتبر «من بوکر» را برای النور کاتن به ارمغان آورد. داستان در قرن نوزدهم در نیوزلند و در میانه غوغا برای کشف طلا می‌گذرد و از آن به عنوان یک داستان حماسی درباره عشق، جنایت و انتقام یاد می.شود.

فیلمنامه اقتباسی را خود کاتن نوشته و اوا گرین گفته که عاشق رمان او بوده و از این که خودش فیلمنامه را نوشته، هیجان زده است.

کارگردانی سریال «پرفروغ‌ها» را کلر مک کارتی بر عهده می‌گیرد و اندرو وودهد تهیه کننده اجرایی آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا