سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

رایان مورفی شناگر المپیک پس از کسب مدال برنز جنسیت فرزندش را متوجه شد

رایان بچه دختره! این شناگر حرفه ای به لطف تابلویی که همسرش بریجت کنتینن در 100 متر کرال پشت در دست داشت متوجه جنسیت فرزندش شد.

کسب مدال برنز در المپیک 2024 تنها لحظه مهم رایان مورفی در روز دوشنبه 29 ژوئیه نبود.پس از اینکه مورفی 29 ساله مدال برنز خود را برای سوم شدن در 100 متر کرال پشت دریافت کرد، همسرش بریجت کنتینن در جایگاه ایستاد و تابلویی دست نوشته را در دست گرفت که روی آن نوشته شده بود: «رایان این یک دختره!»

به نقل از آسوشیتدپرس، مورفی به یاد می‌آورد: «در حال برگشتن بودم و بریجت تابلویی را در دست داشت و روی آن نوشته بود: «رایان، این یک دختر است. اولین باری بود که جنسیت را فهمیدم.»

او افزود: «صادقانه بگویم که هر دوی ما فکر می‌کردیم پسر می‌شود. و همه کسانی که با آنها صحبت می‌کردیم، فکر می‌کردند که قرار است پسر شود.»

صفحات رسمی اینستاگرام تیم ایالات متحده آمریکا و شنای ایالات متحده آمریکا عکس شیرینی را منتشر کردند که نشان می داد کنتینن با کمک کمی از عزیزانش علامت را در دست دارد.

در بخش نظرات، مایکل فلپس، شناگر همکار مورفی، برنده مدال طلا، نوشت: «تبریک به مورف!!»

مدال برنز مورفی هفتمین مدال او در مجموع است و او را به یکی از پرافتخارترین ورزشکاران المپیک در تمام دوران تبدیل می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا