سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

اولین فرزند هالزی و دوست پسرش آلو آیدین به دنیا آمد.

هالزی حالا  یک مادر است!  این خواننده هفته گذشته  از فرزند اولش با دوست پسرش الو آیدین استقبال کرد.

این خواننده روز دوشنبه اعلامیه  خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و یک عکس با آیدین و کودکشان و همچنین یک عکس سیاه و سفید از فرزندش در حال شیر خوردن منتشر کرد.

او در کپشن نوشت : “قدرشناسی. برای” کمیاب ترین “و سرخوش ترین تولد. با عشق.”  “Ender Ridley Aydin، 14/7/2021.

در ژانویه سال 2020 ، هالزی در مجموعه ای از عکس های اینستاگرامی که بارداری خودش را اعلام کرد ، شکم برجسته اش را نشان داد و در کپشن نوشت : سوپرایز!. آیدین هیجان خود را در بخش نظرات به اشتراک گذاشت و نوشت: “قلبم پر از عشقه، دوستت دارم ، ” ، که هالزی پاسخ داد ، “منم تو را دوست دارم !!!!! و من این مینی انسان را هم دوست دارم!”

در حالی که طرفداران هالزی آرزوهای خوب براش ارسال کردند ، اما همه اظهار نظرها مثبت نبود.  گمانه زنی ها درباره حاملگی هالزی یک حادثه بود که باعث شد خواننده در ماه مارس در استوری اینستاگرام صحبت کند و شایعات را رد کند.  او درمورد کامنتهای نامهربانانه نوشت : “چرا در مورد باروری و بارداری دیگران باید حدس و گمان و  قضاوت کنیم؟” حاملگی من 100٪ برنامه ریزی شده بود و من برای این بارداری خیلی تلاش کردم. ”

هالزی قبل از رابطه با آیدین با بازیگر ایوان پیترز رابطه داشت.. او و پیترز در نوامبر 2019 هنگامی که در حین گردش در لس آنجلس با دستانشان روی شکم هالزی عکس گرفته بودند ، با حدس و گمان بارداری روبرو شدند. هالزی به سرعت شایعات را رد کرد و با ارسال توییتی نوشت: “هنوز باردار نیستم. هنوز به گلوتن حساسیت دارم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا