سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

احتمال دیدار مجدد اصلی انور با انگین آکیورک هیجان ایجاد کرده است!

خبرهای زیادی مبنی بر اینکه اصلی انور  نقش اول زن سریال Adım Farah ( اسم من فرح هست ) را که فصل گذشته پخش شد، منتشر شد و تماشاگران بسیار هیجان زده شدند.

به طور خاص، این ایده که بازیگر نقش اول سریال اسم من فرح هست ,   انگین آکیورک است و او و اصلی انور همخوانی بسیار خوبی خواهند داشت، به طور گسترده در شبکه های اجتماعی بیان شد.

اما به دلیل بارداری اصلی انور این اتفاق نیفتاد و بازیگر از سریال انصراف داد و جای خودش را به دمت اوزدمیر  داد.

طرفداران اصلی انور نیز آرزو داشتند که او با انگین آکیورک همکاری کند، اما فرصت تماشای آن را روی صفحه نمایش نداشتند.

اکنون با توجه به ادعاهایی که در شبکه های اجتماعی مطرح شده و در مطبوعات منعکس شده است، انگین آکیورک و اصلی انور پس از وقفه ای 2 ساله دوباره در دستور کار همان پروژه قرار گرفته اند.

این ادعا که اصلی انور و انگین آکیورک نقش‌های اصلی سریال دیجیتال Kuşatma را که برای نتفلیکس تهیه شده بود بازی خواهند کرد، به سرعت در شبکه‌های اجتماعی بازتاب پیدا کرد.

آصلی انور، که در ژوئیه 2023 دخترش الای را به دنیا آورد، به نظر می رسد مشتاق است دوباره روی حرفه اش تمرکز کند.آصلی انور که در داستان سریال نقش نیهال را بازی می کند، نقش اصلی را با انگین آکیورک به اشتراک می گذارد.

اگرچه هنوز بیانیه رسمی منتشر نشده است، اما باید بگوییم که هواداران در حال حاضر از این ادعا بسیار خرسند هستند و مشتاقانه منتظر تحولات هستند.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا