سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکی

بورا اککاش (bora akkas) و سدا تورکمن (seda turkmen) ازدواج کردند .

 به گزارش نسیم ورد: بورا اککاش (bora akkas) و همکارش سدا تورکمن(seda turkmen) باهم ازدواج کردند.انها در یک جشن بسیار زیبا باهم زندگیشان را یکی کردند.بورا اککاش (bora akkas)وسدا تورکمن(seda turkmen) در مکان بیکوز کوندرا فابریکاسی در یک جشن رویایی ازدواج کردند و به یک مکان ، از راه دریایی امدند.

bora-akkas-s-083838LQ


تقریبا 200 نفر مهمان داشتند در عروسیشان چهره های مشهوری همچون هانده دوعاندمیر (hande dogandemir),یونجا اوجیمیک( yonca evcimik) و نورگول یشیلچای(nurgul yesilcay) زوج را در روز خوششان تنها نذاشتند.

bora-akkas-s-083838BP


عکس های مربوط به عروسی بورا اککاش (bora akkas)و سدا تورکمن(seda turkmen) از طریق اینیستاگرام به اشتراک گذاشته شد. باید به اطلاع رسانید بورا اککاش (bora akkas) و سدا تورکمن(seda turkmen)از بازیگران دوست داشتی و عزیز ترکیه می باشند که در صحنه فیلمبرداری با هم اشنا شدن و عاشق هم شدن و بالاخره تصمیم به ازدواج گرفتند . سدا تورکمن (seda turkmen) به تازگی در سریال پرنده های بی بال kanatsiz kuşlar در حال نقش افرینی می باشد . سدا تورکمن (seda turkmen) در کارش خیلی موفق می باشد و همین طور همسر آن نیز به همین اندازه موفق می باشد .
عکس های از عروسی سدا تورکمن(seda turkmen) و بورا اککاش (bora akkas
برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی روی ان ها کلیک کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا