سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تام کروز در مراسم اختتامیه المپیک 2024 پاریس یک شیرین کاری باورنکردنی انجام داد

تام کروز یک شیرین کاری حماسی هالیوودی را انجام داد تا به تعطیلی المپیک 2024 پاریس کمک کند و مشعل را به طور رسمی به لس آنجلس که قرار است میزبان بازی های تابستانی 2028 باشد، تحویل دهد.

ستاره «ماموریت غیرممکن» از بالای ورزشگاه دو فرانس پرید و در زمین استادیوم جایی که پرچم رسمی المپیک در انتظار او بود، فرود آمد.

او پرچم را از کارن باس، شهردار لس‌آنجلس و سیمون بایلز، دارنده مدال طلا گرفت و سپس با موتورسیکلت در خیابان‌های پاریس حرکت کرد و در نزدیکی برج ایفل سوار هواپیما شد.

سپس یک ویدیوی دراماتیک از پیش ضبط شده نشان داده شد که این بازیگر  که به انجام بدلکاری هایش در فیلم های اکشن خود مشهور است  پرچم مورد علاقه خود را به سمت ایالات متحده به اهتزاز در می آورد و به سمت تابلوی مشهور هالیوود در لس آنجلس پرواز می کند.او سپس پنج حلقه المپیک رنگارنگ را به دو Os در «هالیوود» وصل کرد.

در عکس‌ها و ویدیوهای پاپاراتزی که TMZ به دست آورده است، می‌توان او را در حال فیلم‌برداری بخشی از ویدیوی شیرین بازی‌های المپیک بزرگ خود در ماه مارس در لس‌آنجلس دید ,اما هیچ‌کس در آن زمان نمی‌دانست که این فیلم برای چیست.

بازیگر نامزد اسکار از طرفداران قدیمی بازی های المپیک است و حتی مشعل را در لس آنجلس در سال 2004 حمل کرد تا در مراسم تشریفاتی که در آتن، یونان، پیش از افتتاحیه رسمی بازی ها به پایان رسید، مشارکت کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا