سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

نام سریال جدید مورات ییلدیریم و ابرو شاهین تغییر کرد

نام سریال جدید NOW به تهیه کنندگی TMC Film به تهیه کنندگی Erol Avcı و با بازی مورات یلدیریم و ابرو شاهین قبل از شروع پروژه تغییر کرد.

مشخص شد که نام سریال جدید که ابتدا با نام «Beni Bul» معرفی شد تغییر کرده است. سریال جدید این شبکه تلویزیونی به زودی با نام «Gizli Bahçe » ( باغچه مخفی ) با مخاطبان خود دیدار خواهد کرد.

پوستر محصول موردانتظار فصل جدید باغچه مخفی  که داستان آن توسط نشه شن، فیلمنامه آن توسط امره اوزدور و هزار کوزیسه  نوشته شده و کارگردانی آن بر عهده  Recai Karagöz است، مورد استقبال قرار گرفته است.

اولین تریلر که با تصاویری جذاب از مراکش و جمهوری ترک قبرس شمالی افتتاح شد، با مخاطبان هم دیدار کرد. در این سریال مورات ییلدیریم به معمار معروف دمیر جان می بخشد، ابرو شاهین نقش یک مادر مجرد به نام نازلی را بازی می کند.

در «گیزلی باغچه»؛ نازلی مادری فقیر، مجرد و جوان است که با پسرش ممو زندگی می کند. هنگامی که عموی قدرتمند و ثروتمند ممو، دمیر آکچینار متوجه می شود که برادر متوفی او یک پسر دارد، به دنبال آنها می رود تا از ممو مراقبت کند. وقتی او از حرفه نازلی مطلع می شود، اجازه نمی دهد برادرزاده اش با چنین زنی بزرگ شود.

او جنگ بزرگی را برای به دست آوردن ممو آغاز می کند. نازلی که خود را در این مبارزه می بیند، در واقع آن کسی نیست که دمیر فکر می کند، او راز بزرگتری دارد.

باغچه مخفی با بازیگران قوی و داستان خیره کننده اش به زودی روی آنتن می رود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا