سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

دلیل بازی نکردن برن سات در سریال های تلویزیونی فاش شد!

برن سات، بازیگر مشهور ترکیه، مدت زیادیه که در تلویزیون حضور ندارد. برن سات که با سریال های بسیار مهمی مانند Hatırla Sevgili (عزیز به یاد داشته باش)، Aşk-ı Memnu (عشق ممنوع) و Fatmagül’ün Suçu Ne ( فاطما گل ) نامی برای خودش دست و پا کرده، آخرین بار در سال 2016 با مجموعه تلویزیونی Muhteşem Yüzyıl Kösem (سده باشکوه )در تلویزیون دیده شد.

این بازیگر که 8 ساله در سریال تلویزیونی بازی نکرده ، 3 فصل با سریال دیجیتال آتیه برای نتفلیکس اجرای موفقی داشت. اگرچه بسیاری از طرفداران سریال دوست دارند او در پروژه های تلویزیونی شرکت کند، اما برن سات در این مرحله  به چنین چیزی فکری نمی کند.

سات اخیرا از دوستش گلجان ارسلان حمایت کرده است. دوستی این دو بازیگر که سر صحنه سریال Muhteşem Yüzyıl Kösem با هم آشنا شدند، از این طریق آغاز شد. برن سات سال‌ها بعد در راه‌اندازی شرکتی که او چهره‌ی برند آن بود از گلجان ارسلان حمایت کرد.

این بازیگر همچنین در این مراسم سورپرایز پروژه جدیدی را برای هوادارانش داشت. برن سات با بیان اینکه فیلم بلند جدیدی را فیلمبرداری خواهد کرد، تابستان روی صحنه می رود. این بازیگر که جزئیاتی در مورد این فیلم که برای پلتفرم دیجیتال فیلمبرداری می شود، ارائه نکرد، گفت که از زندگیش راضیه و همه چیز خوب است.

از برن ساعت که  مشغول پروژه های دیجیتالیه  در مورد سریال های تلویزیونی سوال شد. این بازیگر گفت: “من در پلتفرم های دیجیتال خوبم . ما در حال ساخت یک فیلم دیگر هستیم،  حالم خوبه» و گفت که  اصلا نمی خواهد پیشنهادات را ارزیابی کند.

برن سات هم به دلیل ساعت کاری و هم به دلیل محدودیت آزادی حاضر به بازی در سریالهای تلویزیونی نیست. از آنجایی که پروژه های تلویزیونی با اپیزودهای بین 120 تا 150 ساعت در هفته پخش می شود، بازیگران را خسته می کند، کار بر روی پلتفرم های دیجیتال برای برخی نام ها قابل قبول تر است.

برن سات به این نکته توجه کرد و یادآور شد که پلتفرم دیجیتال از نظر سناریو هم آزادی بیشتری دارد

این بازیگر مشهور به دلیل اینکه از کلیشه های سریال های تلویزیونی، محیط شلوغ کاری و ساعات طولانی خسته شده و از نظر سناریو هیچ چیز تازه ای وجود ندارد، ترجیح می دهد در پروژه های دیجیتال بماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا