سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

لورا درن لیام همسورث را «ایمن‌ترین فرد» خطاب می‌کند

لورا درن درباره فیلمبرداری صحنه‌های عاشقانه با لیام همسورث برای فیلم جدیدشان «Lonely Planet» صحبت می‌کند.

در فیلم نتفلیکس، بازیگر 57 ساله برنده اسکار نقش یک رمان‌نویس منزوی را بازی می‌کند که به محل اقامت یک نویسنده معتبر در مراکش می‌رسد، به این امید که محیط از راه دور قفل نویسنده‌اش را باز کند. در آنجا با مرد جوانی آشنا می‌شود. همسورث، ۳۴ ساله آنچه که به عنوان یک آشنایی شروع می شود به یک رابطه عشقی مست کننده و تغییر دهنده زندگی تبدیل می شود.

لورا در یک مصاحبه جدید فاش کرد که فیلمبرداری صحنه های دوم با لیام چگونه بود.

هنگام صحبت با «پیپل»، لورا گفت که قطعاً یک صمیمیتی در صحنه فیلمبرداری وجود دارد و خیلی خوش شانس بود که با لیام کار کرد، کسی که او را به معنای واقعی کلمه امن ترین فردی که می توانم در مورد همه چیز در زندگی ام صحبت کنم می نامد.

لورا توضیح داد: «زمانی که آن صحنه‌ها را انجام می‌دادیم، چیزی نبود که نتوانیم با هم در مورد آن صحبت کنیم و به طور خلاقانه و حرفه‌ای  کار کنیم. اما ما همچنین حمایت زیادی داشتیم. بحث های بسیار بسیار زیادی داشتیم.»

او افزود: «ما هر دو تجربیات زیادی در فیلم‌ها داشته‌ایم.»در مورد لیام، او گفت که او و لورا در حین ساختن فیلم بسیار صمیمی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا