سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیاخبار موسیقیسینمای جهان

جشنواره موسیقی «چرا که نه»”Y Not” پس از یک باران سنگین کنسل شد …

باران سنگین موجب مرطوب شدن جشنواره موسیقی شد چون تضاد وضعیت هوایی موسسان را مجبور به کنسل کردن جشنواره به دلایل امنیتی کرد .

اجراها در جشنواره موسیقی «چرا که نه»”Y Not” در روز یکشنبه پس از بارندگی متوالی سیل آسا که موجب تبدیل شدن زمین ساختمانی در
«دِربی شایر»”Derbyshire” به دریایی از لجن شد ، کاملاً کنسل شدند .

موسسان در بیانیه‌ای در وبسایت خود گفتند که سرپوش گذاشتن بر چنین موقعیتی “به طور باورنکردنی تصمیم سختی بود .”

اطلاعات مهم درباره‌ی جشنواره موسیقی «چرا که نه»”Y Not”

– جشنواره‌ی موسیقی «چرا که نه»”Y Not”
(@Y_Not_Festival) سی‌ام جولای سال ۲۰۱۷

نقل کرده :«تضاد شرایط هوایی» ، در بیانیه‌ای اضافه کرد :« امنیت مهمانان ما ، اجراکنندگان و پرسنل نگرانی اولیه ما بود و پتانسیل ریسک کردن در روز یکشنبه برای اینکه ادامه بدیم بسیار طاقت فرسا و سخت بود .

« ما بخاطر دلشکستگی و نومیدی و آشفتگی که بر همه‌ی کسانی که تا آخرین روز جشنواره موسیقی «چرا که نه»”Y Not” را دنبال کردند ،تحمیل شد ، خیلی متأسفیم .»

« ما متوجه هستیم که مردم سوالاتی را درمورد بازپرداخت خواهند داشت .
ما تمامی اطلاعات بیشتر مهمانان خودمان را در این باره در طی روز های متوالی اعلام خواهیم کرد .»

در روز جمعه ، «واکسن ها»”The Vaccines” ، بخاطر شرایط آب و هوایی نتوانستند اجرا کنند .

گروه تویبت کرد :« بخاطر شب گذشته متأسفیم متأسفیم متأسفیم . وقتی که به ما گفتند امن نیست ، همه‌ی ما برای بیرون آمدن و اجرا کردن برای شما آماده بودیم .

– «واکسن ها»”The Vaccines”
(@thevaccines) بیست و نهم جولای سال ۲۰۱۷
«بیرون از اونجا خیلی جالب به نظر میاد . امیدواریم که به زودی بتوانیم برای شما انجامش بدیم و تا الان کمی خشک شده باشید .»

«کلین بَندیت»”Clean Bandit” ، کسی که در روز جمعه اجرا داشت ، در توییت خود اظهار کرد :« واو ! امروز خیلی باران آمد !» و بخاطر این هستش که آنها «نمیتوانستند تجهیزاتشان را برای استفاده تنظیم کنند» و مجبور شدند به جای آن ست دی جی آماده کنند .

نمایش ها شامل «دو در باشگاه سینما»”Two Door Cinema Club” و
«دوشنبه های شاد»”Happy Mondays” تنظیم شده بودند که افراد مهمانی را در روز نهایی جشنواره موسیقی «چرا که نه»”Y Not” قبل از کنسل شدن مراسم ، سرگرم کنند .

واو ! امروز خیلی باران آمد که ما نتوانستیم تجهیزات خودمان را آماده کنیم و مجبور شدیم اینکار رو با تنظیمات دی جی ٫پی-اِی زنده(dj set\live PA) انجام بدیم ، ولی شما مردم بی نظیر و خارق العاده بودین !!!

– «کلین بَندیت»”Clean Bandit”
(@cleanbandit) بیست و هشتم جولای سال ۲۰۱۷

مردم مجبور شدند که جمع کنند و بروند ، موسسان گفتند که پارکینگ ها هم توسط باران تحت تأثیر قرار گرفتند ، و آنها «مقیاس های اضافی» را برای حمایت خروجی ها اجرا کرده بودند .

1427978372420mud-festival96860cd48211f2939a85723b9fc5d360arenalsound

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا