سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار رسانه خارجیاخبار سینمااخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیخبر های داغسینمای جهان

ژان مورو “Jeanne Moreau” بازیگر نقش مکمل «جولز و جیم» در سن هشتاد ونه سالگی در گذشت….

بازیگر زن فرانسوی ، ژان مورو “Jeanne Moreau” در سن هشتاد و نه سالگی در خونه ی خودش در پاریس درگذشت.
ژان مورو “Jeanne Moreau” بیشتر برای بازیش در « ژول و همکارش جیم»،«آسانسور به داربست» و همچنین کار خود در پشت دوربین شناخته شده بود.
امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه ادای احترام خودش رو به ژان مورو “Jennes Moreau” نشان داد و از اون به عنوان «ستاره ی تجسم سینما» یاد کرد.
ژان مورو “Jeanne Moreau” پس از اینکه کار خودش رو بر روی صحنه آغاز کرد،همزمان در فیلم های مختلف هم ایفای نقش کرد که به ستاره ی دهه ی ۱۹۵۰تا ۶۰ تبدیل شد…..

 

ژان مورو “Jeanne Moreau” برای بازی در “Moderato Cantabile” برنده ی جایزه ی بهترین بازیگر نقش مکمل زن در کن ۱۹۶۰شد و دقیقا دوسال بعد از آن در «جولز و همکارش جیم» همکاری کرد.
ژان مورو در جشنواره های مختلف در سال ۱۹۶۷ و ۱۹۹۲ جایزه ی مختلفی دریافت کرد.
ژان مورو “Jeanne Moreau ” در پروژه های بسیاری با ارسون ول همکاری کرد که در اونها در مقابل آنتونی پرکین به ایفای نقش پرداخت.
ژان مورو “Jeanne Moreau” در یکی از مصاحبه هایی که در گذشته انجام داده بود نظرش رو در مورد «نوستالژی» پرسیده بودن ،ژان مورو “Jeanne Moreau ” در این باره گفت:« نوستالژی برای چیه؟ نوستالژی برای زمانی هست که تو بخوای همه چیز یکسان بمونه.»
ژان مورو “Jeanne Moreau” در آخر توضیح داد که :« من میدونم که خیلی از آدم ها یک جا میمونن ….و من هی با خودم میگم (هی ، خدای من ! یه نگاه به اونها بنداز…) ، اونها قبل از اینکه عمرشون تموم بشه مرده به حساب میان…این اتفاق خیلی وحشتناکه! ….زندگی همش پراز ریسکه…»

3b42ce0526e98ffe80eb3997f76190804321834e40582ddc146ae562c68577bajeanne-moreau250px-San_Sebastian_Film_Festival_Jeanne_Moureau_croppedimagesMV5BODY4MTY5MTE3OV5BMl5BanBnXkFtZTcwMzM3MDQyOA@@._V1_UY317_CR18,0,214,317_AL_

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا