سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

با وجود تصمیم نهایی کرم بورسین و هافسانور سانجاک‌توتان در رسانه های اجتماعی قدرتشان را نشان می دهند

تصمیم نهایی شدن سریال کانال دی با نام Ya Çok Seversen (اگر دوست داری) قلب طرفدارانی را که انتظارات زیادی از این سریال داشتند را شکست.

این سریال با بازی کرم بورسین  و  هافسانور سانجاک‌توتان با قسمت سیزدهمش با مخاطبان خود خداحافظی خواهد کرد.

طرفداران زیادی هستند که انتظار نداشتند سریال در این مدت کوتاه با خداحافظی کند. اما با نگاهی به رتبه بندی ها، از همان ابتدا مشخص بود که این پروژه موفق نبوده است. موج های بزرگ تعامل در شبکه های اجتماعی هم هیچ کمکی به سریال نکرد.

کرم بورسین و هافسانور سانجاک‌توتان در طول تابستان در صدر رسانه های اجتماعی بودند. با این حال، این هیچ تاثیر مثبتی بر رتبه بندی ها نداشت.

در میان بازیگران مرد مورد بحث در تحقیقات رسانه های اجتماعی که توسط Adba TV انجام شده است، کرم بورسین به مراتب از همه رقبای خودش جلوتر است. این وضعیت که از ماه ها قبل ادامه دارد،  مربوط به بازگشت این بازیگر به صحنه فیلمبرداری است.

هافسانور سانجاک‌توتان همچنین موفق شد برای مدت طولانی تبدیل به محبوب ترین بازیگر زن در شبکه های اجتماعی شود. یادآوری می کنیم که هانده ارچل برای مدتی به میدان آمد، اما در آخرین تحقیقاتی که از 12 تا 18 سپتامبر انجام شد، سانجاک‌توتان دوباره محبوب ترین بازیگر زن بود.

هواداران هر دو بازیگر تا جایی که می توانستند حمایت خود را نشان دادند.

با وجود اینکه سریال «Ya Çok Seversen» پروژه ای است که در بیش از 20 کشور نمایش داده می شود، اما درآمد حاصل از آن چندان خوب نیست، بنابراین تصمیم نهایی در قسمت سیزدهم گرفته شد.

طرفداران کرم بورسین و هافسانور سانجاک‌توتان و  اکنون منتظر پروژه های جدید خواهند بود. سریال Ya Çok Seversen به نظر نمی رسد اثری باشد که در آینده به یادگار بماند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا