سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

سریال های وحشی و زندگی باشکوه من سرنوشت مشابهی دارند

نتایج رتبه بندی سریال YABANI (وحشی) که عصر سه شنبه  پخش می شود و سریال Şahane Hayatım (زندگی باشکوه من) که عصر چهارشنبه با مخاطبان دیدار می کند، پیام هایی دارد.

سریال  وحشی یکی از بهترین پروژه های این فصل بود. با این حال، اشتباه نیست اگر بگوییم پروژه وحشی پس از پخش سریال سه شنبه به نام بهار  در پس زمینه باقی ماند.

رتبه بندی سریال ها که بسیار بالاتر از حد متوسط بود، اکنون به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. می توان گفت سریال وحشی با رتبه های کمتر از حد متوسط یکی از تولیداتی است که سرنوشت آن مبهم است. همچنین یادآور می شویم که 30 قسمت از این سریال باقی مانده است و یکی از تولیداتی است که در خارج از ترکیه مورد توجه زیادی قرار گرفت.

وضعیت مشابهی در سریال دیگری از کانال تلویزیونی Now رخ می دهد. سریال زندگی باشکوه من هم دوران سختی را پشت سر می گذارد. سریال زندگی باشکوه من با بازی اونور تونا و هلال آلتینبیلک اگرچه به خاطر داستانش دچار مشکل شد اما توانست به یکی از پرفروش ترین پروژه های فصل تبدیل شود.

کارها برای پروژه سریال تلویزیونی زندگی باشکوه من که در رقابت با سریال های بوی سینه, قیام عثمان و سنگ کاغذ قیچی قرار دارد، خوب پیش نمی رود. قسمت 23 به زو دی پخش می شو د، اما ریتینگ که مدتی بهبود یافته بود، دوباره به شدت رو به نزول است. رتبه های قسمت بیست و سوم سریال زندگی باشکوه من که بسیار پایین تر از حد متوسط است، نشان می دهد که از دست دادن بینندگان همچنان ادامه دارد.

هر دو سریال تلویزیونی وحشی و زندگی باشکوه من تولیدات فصلی  هستند که خوب شروع شدند اما پایان خوبی نداشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا