سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

نورسما در سریال شربت زغال اخته فریب خورد مخاطبان واکنش نشان دادند

قسمت ۵۹ سریال رکوردشکن شبکه شو تی وی به تهیه کنندگی گلد فیلم با بازی باریش کیلیچ، اوریم آلاسیا، احمد ممتاز تایلان، سیلا تورکوغلو، سیبل تاشچی اوغلو، دوگوکان گونگور، موجده اوزمان و ییگیت کیرازیک جمعه شب پخش شد.

سریال شربت زغال اخته دوباره شروع به کسب رتبه های دو رقمی در هر دو گروه AB و ABC1 کرد. این که شربت زغال اخته که در رده‌ی همه افراد به نرخ‌های دو رقمی رسید، روز را در همه رده‌ها در رتبه اول به پایان رساند، نشان داد که موفقیت آن ادامه دارد. اپیزود نفس گیر سریال با مرگ مادر گورکم، اتفاقی که در مجلس عزا افتاد و خیانت اوموت به نورسما مشخص شد. اتفاقی که برای شخصیت نورسما با بازی سرن یالازوغلو افتاد، بار دیگر همه بینندگان را غمگین کرد.

بدشانسی شخصیت نورسما که پیش از این اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته بود باعث شد تا در شبکه های اجتماعی درباره این سریال صحبت های زیادی شود.

خیانت اوموت به نورسما در صحنه پایانی اپیزود تماشاگران را شوکه کرد. این قسمت زمانی که نورسما که برای آخرین بار به خانه آمد تا با او صحبت کند، اوموت را با زن دیگری دید، تاثیرش را بر جای گذاشت. قسمتی از این سریال که دیشب پخش شد حدود 10 ساعت با هشتگ #KızılcıkŞerbeti در صدر لیست X’s TT قرار داشت. علاوه بر این، تگ‌های دوعا به مدت دو ساعت، نورسما به مدت پنج ساعت، نیلای به مدت هشت ساعت، اموت به مدت چهار ساعت،  در لیست باقی ماندند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا