سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

کنسلی دوباره سریال Timeless و احتمال ساخت فیلم از این سریال

Timeless  یکبار دیگر ازطرف NBC کنسل شده است. با این حال، این کمپانی در حال مذاکره با Sony Pictures TV  برای ساخت یک فینال ۲-ساعته برای این سریال تلویزیونی است. با این وجود، معلوم نیست این ایده هم به بار نشیند یا نه. همانطور که طرفداران سریال Timeless  می دانند، فصل دوم این سریال علمی-تخیلی به داستان بزرگی ختم شد که بنابه گزارش ها قرار است همه خط های داستانی دو فصل سریال در یک فینال پایانی به نتیجه و سرانجام برسند.

timeless

ایده یک فیلم ۲ ساعته تلویزیونی بسیار هزینه بر خواهد بود و NBC و Sony Pictures TV مجبور خواهند بود قراردادی جدیدی با عوامل ببندند چرا که انتخاب های آنها برای یک فصل دیگر از سریال در تاریخ ۳۰ ژوئن به پایان خواهد رسید. به هر حال، ایده فیلم فینال برای سریال های تلویزیونی پیش از این، برای سریال CSI شبکه CBS و اخیرا هم در مورد سریال Sense8 شبکه Netflix افتاده بود.
ساخت فصل دوم این سریال بعد از بازخوردهایی نه چندان خوبی که درباره فصل اول اتفاق افتاد کنسل شد، اما سه روز بعد از آن و بعد از حمایت های طرفداران سریال، ساخت آن دوباره به جریان افتاد. شروع فصل ۲ که شامل ۱۰ اپیزود بود از اول ماه مارس شروع به پخش شدن کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا