سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینمااخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تام کروز اولین بازیگری خواهد بود که در فضا فیلمبرداری می کند

درست زمانی که فکر می کردید تام کروز با موفقیت فیلم  دنباله  تاپ گان به بزرگترین پیروزی سینمایی ممکن دست یافت، این ستاره پرفروش ایده ای را مطرح کرد که به معنای واقعی کلمه، از این دنیا خارج است.

گزارش شده  که این ستاره هالیوودی  60 ساله با داگ لیمان کارگردان The Bourne Identity  با گروه سرگرمی فیلمبرداری جهانی (UFEG) در مورد ایده‌ای که کروز را با موشک به ایستگاه فضایی بین‌المللی ببرد صحبت کرده است.

به گفته بی بی سی، دونا لنگلی، رئیس UFEG، گفت: فکر می کنم تام کروز ما را به فضا می برد، او جهان را به فضا می برد.”این طرحه ماست ،  ما یک پروژه بزرگ در حال ساخت  با تام داریم… بردن یک موشک به ایستگاه فضایی و فیلمبرداری.»

لنگلی فاش کرد که بیشتر فیلم روی زمین فیلمبرداری می‌شود و به اوجش که می‌رسد  «شخصیت کروز برای نجات روز به فضا می‌رود» و افزود امیدوار است کروز «اولین غیرنظامی باشد که خارج از ایستگاه فضایی پیاده‌روی می‌کند».

اگر فیلمبرداری خارج از زمین انجام شود، کروز اولین ستاره سینما خواهد بود که در ایستگاه فضایی بین المللی در فضای خارج از جو فیلمبرداری می کند.

اگرچه این حرکت مطمئناً حرکت بی سابقه ایه، اما منصفانه است که بگوییم جای تعجب نیست که کروز در نظر دارد فضا را مورد توجه قرار دهد.

فیلم جدید تام کروز ، Top Gun: Maverick، تنها چند هفته پس از اکران در ماه مه به پنجمین فیلم پرفروش استرالیا تبدیل شد که از آن زمان به رتبه سوم صعود کرد و بیش از 1.4 میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی کسب کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا