سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تام هنکس در نقش ژپتو در لایو اکشن ” پینوکیو جادویی “

نگاهی گذرا به تام هنکس در نقش ژپتو.

در 9 مارس، Disney+ اولین عکس از لایو اکشن جدید پینوکیو را منتشر کرد که در آن هنکس نقش هنرمندی را که همه ما می‌شناسیم و دوستش داریم، را بازی می کند… پدر ژپتو که با عروسک چوبی به‌گونه‌ای رفتار می‌کند که انگار پسر خودش است. طبق توضیحات فیلم، این فیلم به کارگردانی رابرت زمکیس، “بازخوانی داستان محبوب عروسکی چوبیه که برای تبدیل شدن به یک پسر واقعی دست به یک ماجراجویی هیجانی می‌زند.”

همراه با هنکس، بازیگران دیگری مانند بنجامین ایوان اینزورث در نقش پینوکیو، جوزف گوردون-لویت در نقش جیمینی کریکت، راهنمای پینوکیو و “وجدان او”، سینتیا اریوو در نقش پری دریایی و لوک ایوانز در نقش مربی حضور دارند.

این فیلم تولید شده توسط جکی لوین و جک راپک قرار است در سپتامبر امسال در دیزنی پلاس اکران شود.

هنکس با موهای فرفری خاکستری و سبیل های پرپشت نقش  نجار فقیر را بازی می کند. این بازیگر برنده اسکار به وضوح از نقشی که در این انیمیشن دیزنی معروف سال 1940 بازی می کند استقبال کرده است.

و ما مدت زیادیه که صبورانه منتظر این اولین عکس هستیم. شایعه شده  که هنکس از سال 2018 نقش ژپتو را بازی می‌کند و بازسازی این فیلم برای اولین بار در دسامبر 2020 تایید شد. در همان روز، Disney+ اعلام کرد که فیلم پیتر پن و وندی، بازسازی  از پیتر پن سال 1953، با بازی یارا شهیدی در نقش تینکر بل و جود لا در نقش کاپیتان هوک  امسال برای اولین بار اکران می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا