سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تیلور سوئیفت پردرآمدترین هنرمند زن سال 2022 در صعت سرگرمی شد

تیلور سوئیفت فهرست سالانه پردرآمدترین هنرمندان صنعت سرگرمی فوربس را  از آن خود کرد، لیستی که او تنها هنرمند زنی بود که در این رتبه بندی قرار گرفت.

با توجه به محبوبیت مداوم، حق امتیاز پخش، هزینه های مجوز و سایر درآمدها از استریمر، خواننده “Anti-Hero” در سال 2022 حدود 92 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

به گفته فوربس، سوئیفت ممکنه امسال حتی بیشتر از این هم سود کند. در این فهرست توضیح داده شده است: «Crashing Ticketmaster با تقاضای دیوانه‌کننده برای تور Midnights  در نوامبر، سال 2023 را حتی سال بزرگ‌تری برای او پیش‌بینی می‌کند، زیرا او به مدت 52 شب در سراسر ایالات متحده اجرا خواهد داشت و در نتیجه درآمدش مبلغی 9 رقمی خواهد بود.»
در حالی که 92 میلیون دلار بدون شک رقم فوق العاده ای هست ، سوئیفت تنها جایگاه نهم را در لیست 10 برتر به دست آورد:
در صدر فهرست سالانه فوربس، گروه راک جنسیس قرار دارد که عمدتاً به دلیل خرید کاتالوگ آنها توسط گروه موسیقی Concord در سپتامبر به مبلغ 300 میلیون دلار کسب کرده است.

قرار گرفتن سوئیفت در فهرست فوربس درست بیش از یک هفته پس از آنه که او دوازدهمین جایزه گرمی خود را به خانه برد و برنده بهترین موزیک ویدیو  برای فیلم کوتاه مشهورش «همه خیلی خوب» شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا