سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

تور جهانی عدالت جاستین بیبر تا مارس 2023 به پایان می رسد.

برای کسانی که مشتاقانه منتظر بقیه تور جهانی عدالت جاستین بیبر هستند، فقط یک کلمه مناسب وجود دارد: متاسفم.

در بیانیه‌ای که در حساب کاربری اینستاگرام  Justicetour @ منتشر شد، اعلام شد که این تور فعلا به پایان رسیده است و باقی‌مانده تاریخ کنسرت او به تعویق می‌افتد.

در این بیانیه آمده است که آخرین تاریخ این تور در راک در ریو در برزیل بود که در اوایل سپتامبر برگزار شد.

در این بیانیه آمده  «تمام تاریخ‌های باقی‌مانده از تور جهانی او به سال آینده موکول شد»، و در ادامه گفت که این تأخیر شامل همه برنامه ها تا ۲۵ مارس ۲۰۲۳ می‌شود.

این بیانیه افزود: «تاریخ‌های احتمالی جدید منوط به در دسترس بودن مکان و تاریخ خواهد بود».این خبر پس از تعویق های مکرر قبلی و لغو تاریخ منتشر شد.

اوایل سال جاری، بیبر، 28 ساله، تورش را به دلیل ابتلا به سندرم رمزی هانت که باعث فلج شدن صورتش شد، به حالت تعلیق درآورد.خواننده “Sorry” تور را در ماه جولای از سر گرفت، اما ماه گذشته تاریخ های بیشتری را لغو کرد.

در بیانیه آن زمان آمده است: «پس از استراحت و مشورت با پزشکان، خانواده و تیمم، برای ادامه تور به اروپا رفتم. “من شش برنامه زنده اجرا کردم، اما واقعاً برای من آسیب های زیادی داشت.”

پس از اجرای راک در ریو در برزیل، بیبر نوشت: “خستگی من را فرا گرفت و فهمیدم که باید سلامتیم را در اولویت قرار دهم.””بنابراین فعلاً از تور استراحت می کنم.” “حالم خوبه، اما برای استراحت و بهتر شدن به زمان نیاز دارم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا